TY - BOOK ID - 27971173 TI - Wat gaan we doen ? : het construeren en beoordelen van opdrachten AU - De Bie, Dick AU - De Kleijn, Jos PY - 2001 SN - 9031336386 9789031336388 PB - Houten Bohn Stafleu Van Loghum DB - UniCat KW - Lerarenopleiding KW - Algemeen. KW - Didactic strategies KW - didactische processen KW - PGO (probleemgestuurd onderwijs) KW - leermethoden KW - evaluatie (onderwijs) KW - HO (hoger onderwijs) KW - leeropdrachten KW - studiemethoden KW - Hoger onderwijs ; didactiek KW - #KVHB:Didactiek KW - #KVHB:Leerprocessen KW - didactiek KW - hoger onderwijs KW - 489.4 KW - 489.52 KW - leerkracht KW - onderwijs KW - schrijven KW - 041567.jpg KW - Leerlijnen KW - Opdrachten KW - hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs KW - 371.38 KW - leerprocessen KW - toetsen KW - leren leren KW - Didactisch proces (leerproces) KW - 371.38 Zelfwerkzaamheid KW - Zelfwerkzaamheid KW - 454.21 KW - Leerprocessen KW - Begeleiding(Coaching) KW - Didactiek (Vakdidactiek) KW - Evaluatie KW - Hoger onderwijs KW - Leerlijnen(Groeilijnen) KW - Leren leren KW - Lesgeven KW - Reflecteren (Terugblikken) KW - Didactiek KW - Onderwijs : methodiek KW - Onderwijs : opdrachten KW - 371.32 KW - departement Gezondheidszorg 08 KW - leerpsychologie KW - evaluatie van leerlingen KW - didactisch proces KW - evaluatie KW - lerarenopleiding KW - onderwijsvernieuwing KW - opdrachtgestuurd onderwijs KW - probleemgestuurd onderwijs KW - 371.3 KW - 159.95 KW - 371.21 KW - 371 KW - Didactiek (hoger onderwijs) KW - stage (praktijkleren) KW - vaardigheidstraining KW - 770.9 KW - didactische werkvormen KW - leerstijlen KW - productdesign, onderwijs KW - 454.2 KW - 484.2 KW - 613.3 Beroep en opleiding KW - competentiegericht onderwijs KW - competenties KW - leren KW - reflectie KW - stage KW - stagebegeleiding KW - 371.26 UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:27971173 AB - 1. Betekenis van opdrachten voor leren en onderwijzen2. Leerprocessen in soorten3. Leren van opdrachten: leerdynamiek4. Leerplanschema en leerlijnen als bron van opdrachten5. Construeren van opdrachten voor de integrale leerlijn6. Construeren van opdrachten voor de conceptuele leerlijn7. Construeren van opdrachten voor de vaardighedenlerlijn8. Construeren van opdrachten voor de stage: de ervarings-reflexieleerlijn9. Construeren van opdrachten voor de studieloopbaanbegeleiding10. Toetsen en beoordelen in een ander daglicht11. Opdrachten voor docenten ER -