TY - BOOK ID - 2676111 TI - Mediacreativiteit aan de top van de piramide. PY - 1996 SN - 9034109380 PB - Deurne : MIM, DB - UniCat KW - Media KW - Médias KW - Publicité KW - Reclame KW - #SBIB:309H2800 KW - Thierry Van Zeebroeck KW - reclame KW - reclamebureaus KW - marketing KW - marketingbureaus KW - reclamevormgeving KW - media KW - reclamecampagnes KW - België KW - 766.01 KW - 659.1 KW - 659.13 KW - Reclame : media KW - E090293.jpg KW - Reclame: algemene werken UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:2676111 AB - Mediacreativiteit in reclame is een slecht gekend begrip en dit boek wil daaraan verhelpen. In het eerste deel beschrijft de auteur zijn visie op de rol van de reclamebureaus en de aankoopcentrales in het mediagebeuren. Hij wijst op de sterke en de zwakkekanten van beide partijen en probeert op die manier de grondslag te leggen voor een creatievere mediareflectie in iedere reclamecampagne. In het tweede deel geeft de auteur een beschrijving met illustratie van verschillende campagnes waaraan hij heeft deelgenomen en waarin zijn perssonlijke inbreng inzake het creatieve gebruik van de media zichtbaar is. ER -