TY - BOOK ID - 266927 TI - De media maken de man : over hoe pers en beeldvorming echt werken PY - 2009 VL - *4 SN - 9789058266019 PB - Leuven Davidsfonds DB - UniCat KW - Journalism KW - Press KW - mediacultuur KW - imago KW - perswetenschappen KW - 090 KW - beeldvorming KW - media KW - pers KW - 007 communicatie KW - 654 media KW - 179.1 KW - massacommunicatie KW - massamedia KW - Media (Communicatiemedia) KW - PR (public relations) KW - TV KW - Vlaanderen KW - #GGSB: Sociale wet. essays KW - Media, News KW - Media, The KW - News media KW - Publicity KW - Newspapers KW - Periodicals KW - Writing (Authorship) KW - Literature KW - Fake news KW - Massamedia ; algemeen KW - Massamedia, publiciteitswezen, audiovisuele media KW - ethiek van de pers KW - Media KW - Perswezen KW - Beeldvorming KW - Media-analyse KW - Profiel en imago KW - Imagomanagement KW - Profiel KW - Imago KW - Sociale wet. essays UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:266927 AB - ER -