TY - BOOK ID - 26268044 TI - Markets from networks : socioeconomic models of production. PY - 2002 SN - 0691120382 0691088713 9780691088716 PB - Princeton (N.J.) Princeton university press DB - UniCat KW - Microeconomics KW - Economic sociology KW - Quantitative methods (economics) KW - -#SBIB:023.AANKOOP KW - #SBIB:33H11 KW - Niche marketing KW - Segmented market KW - Econometrie, wiskundige economie KW - Segmentation du marché KW - Market segmentation KW - #SBIB:023.AANKOOP KW - #SBIB:33H000 KW - 330.52 KW - 338.00 KW - 338.040 KW - 380.0 KW - 380.20 KW - AA / International- internationaal KW - Marketing KW - Mathematical models KW - Economie: algemene werken KW - Liberaal systeem. Neo-liberalisme. Theorie van de onderhandeling KW - Theorie van de productie KW - Ondernemingen: algemeenheden KW - Algemeenheden. Algemene werken en handboeken KW - Prijstheorieën: algemeenheden KW - Social Sciences and Humanities. Economics KW - Mathematical models. KW - Economic Theory. KW - Modèles mathématiques KW - Market segmentation - Mathematical models UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:26268044 AB - ER -