TY - BOOK ID - 25537330 TI - Verleiden op internet : hoe maak je een website onweerstaanbaar ? PY - 2011 SN - 9789089650726 PB - Culemborg Van Duuren Management DB - UniCat KW - Marketing KW - Computer. Automation KW - Mass communications KW - Internet Internet KW - Site Web Website KW - 004.738.1 KW - 658.8:004.738.5 KW - copywriting KW - internet KW - psychologie KW - verleiding KW - webconten KW - webdesign KW - webredactie KW - netwerken: sites KW - internetmarketing KW - websites KW - webtoepassingen KW - PXL-Media & Tourism 2013 KW - Internet KW - Websites KW - Copywriting KW - Psychologie van de consument KW - Cybermarketing KW - Grafische vormgeving KW - Website KW - Consumentenpsychologie KW - Onlinemarketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:25537330 AB - Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, en er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden. Verleiden op internet geeft je eenvoudige, krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpaginas, tekstpaginas, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeen om je eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt! Bron : http://www.bol.com ER -