TY - BOOK ID - 25323607 TI - Mensen als merken : hoe u voor uzelf een solide personal brand uitbouwt aan de hand van de O4 methode. PY - 2010 SN - 9789020993431 PB - Leuven : LannooCampus, DB - UniCat KW - bedrijfsimago KW - loopbaan KW - merkdenken KW - personeelsbeoordeling KW - sociale netwerken KW - merken KW - Product strategy KW - merkimago KW - persoonlijkheidsleer KW - Brand name products -- Marketing KW - Branding KW - Création d'image de marque KW - Développement d'image de marque KW - Gestion d'image de marque KW - Gestion de marque KW - Identiteit (Filosofie) KW - Identiteit (Filosofisch begrip) KW - Identité (Concept philosophique) KW - Identité (Philosophie) KW - Image de marque [Stratégie d' ] KW - Marque [Stratégie de ] KW - Merkstrategie KW - Même (Philosophie) KW - Mêmeté (Philosophie) KW - Politique de marque KW - Positionnement de marque KW - Principe d'identité KW - Produits de marque -- Marketing KW - Réussite professionnelle KW - Stratégie d'image de marque KW - Stratégie de marque KW - Succes in zaken KW - Success in business KW - Succès dans les affaires KW - Succès en affaires KW - Succès professionnel KW - Valorisation de marque KW - Zakendoen [Succes in ] KW - 369.1 KW - branding KW - merkenbeleid KW - 005.966 KW - loopbaanplanning KW - profesionalisering KW - imago KW - E110024.jpg KW - marketing, marktonderzoek, marktanalyse KW - carrière, loopbanen, loopbaanontwikkeling KW - marketing KW - reclame KW - professionalisering KW - Human resource management KW - Identity (Philosophical concept) KW - PHL-Business 12 KW - bedrijfspsychologie KW - bedrijfssociologie KW - personeelsmanagement UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:25323607 AB - In 'Mensen zijn de nieuwe merken' legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiënter uw doelen waarmaken ER -