TY - BOOK ID - 2460788 TI - Psychologie en techniek van het verkoopgesprek AU - Wage, Jan L. AU - Samsom BedrijfsInformatie PY - 1992 SN - 9014041926 PB - Alphen aan den Rijn Zaventem Samsom Bedrijfsinformatie DB - UniCat KW - Commerce de détail KW - Detailhandel KW - 658.8 KW - 658.85 KW - Verkopen KW - E930419.jpg KW - Verkooptechnieken KW - Marketing. Sales. Selling. Distribution KW - Arbeids- en organisatiepsychologie KW - Gesprekstechnieken KW - Mondelinge communicatie KW - Verkoopgesprekken KW - verkoops- en reclamepsychologie KW - Gesprekstechnieken. KW - Mondelinge communicatie. KW - Verkooptechnieken. KW - Verkoopgesprekken. KW - verkoops- en reclamepsychologie. KW - 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution KW - verkooptechniek KW - Distribution strategy KW - 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE KW - gesprekstechnieken KW - koopgedrag KW - motivatie KW - verkoopkunde KW - verkooporganisatie KW - 369.3 KW - Verkoopsgesprek KW - Verkoopstechnieken KW - Advertising. Public relations KW - communicatie KW - spreekvaardigheid UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:2460788 AB - In de eerste 5 hoofdstukken (92 p.) worden de theoretische achtergronden van het in de praktijk te voeren verkoopgesprek besproken: historisch overzicht, planning en structurering van het te voeren gesprek, funderingen van de argumentatie (o.a. sellogram), verscheidene klantentypes, vraagtechniek. Vanaf het zesde hoofdstuk (p. 93 e.v.) wordt de verkoper gevolgd op zijn weg, vanaf het moment van zijn telefonische bezoekafspraak, via de verscheidene gespreksfazen t.e.m. de afsluiting van het gesprek. ER -