TY - BOOK ID - 23507988 TI - 101 marketingtips voor ondernemers PY - 2007 SN - 9789081140713 908114071X PB - Gent Desmyttere & Partners DB - UniCat KW - Bedrijven [Kleine ] KW - Businesses [Small ] KW - Entreprises [Petites ] KW - KMO's KW - Kleine en middelgrote ondernemingen KW - Medium-sized business KW - Micro-businesses KW - Microbusinesses KW - Microenterprises KW - PME KW - Petites et moyennes entreprises KW - SMEs (Small business) KW - Small and medium-sized business KW - Small and medium-sized enterprises KW - Small business KW - Small businesses KW - Kleine of Middelgrote Onderneming KW - Marketing KW - Marketingstrategieën KW - Praktijk KW - Handbooks, manuals, etc. KW - 658.8 )* MARKETING KW - consumentengedrag KW - marketing KW - KMO KW - Marketingstrategie KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:23507988 AB - Ondernemers kunnen zich geen fouten permitteren. Een verkeerde positionering of een foute communicatiestrategie kan de onderneming nekken. De druk is dan ook groot: ondernemers moeten met weinig mensen en kleine budgetten meteen raak schieten. '101 marketingtips voor ondernemers' is een praktisch werkboek waarmee zelfstandigen of zaakvoerders in kleine en middelgrote ondernemingen onmiddellijk aan de slag kunnen. Boordevol praktijkvoorbeelden en tips voor snel resultaat."Marketing is meer dan reclame", dát is het centrale idee van 101 marketingtips voor ondernemers. Dure reclamecampagnes passen niet bij de kleine of middelgrote onderneming, een marketingaanpak die meerdere kanalen bespeelt wel. Dit boek geeft aan welke technieken ondernemers kunnen inzetten om hun doelgroep te overtuigen. Met 101 tips die allen binnen de financiële en organisatorische mogelijkheden van de kleine of middelgrote onderneming liggen.Bron : http://www.desmyttere.be ER -