TY - BOOK ID - 20091785 TI - Business-to-businessmarketing AU - Fill, Chris AU - Fill, Karen E. AU - Nonhof, Peter PY - 2006 SN - 9789043011310 9043011312 PB - Amsterdam Pearson Education DB - UniCat KW - Marketing. KW - Marketingmanagement. KW - Applied marketing KW - marketingbeleid KW - business marketing KW - Direct marketing KW - Marketing KW - 369.1 KW - 339.138 KW - Marketingmanagement KW - Business-to-Business marketing KW - Informatiesystemen KW - Marketinginformatiesystemen KW - Informatiesysteem KW - Marketinginformatiesysteem KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:20091785 AB - Belangrijke peilers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen. ER -