TY - BOOK ID - 18950741 TI - Brand-id : inspiratieboek voor creatief denken AU - Michels, Wil AU - Huyskens, Ineke PY - 2007 SN - 9789058713971 PB - Zaltbommel Thema DB - UniCat KW - Creatief denken. KW - Marketing. KW - Merken. KW - merkbeleid KW - creativiteit KW - creativity KW - Product strategy KW - merkdenken KW - 693 Handelsreclame UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:18950741 AB - Hoe creer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dt is de uitdaging die in Brand-id centraal staat... Verlangen naar verandering Die uitdaging begint met een verlangen naar verandering, en dat verlangen staat aan de wieg van een creatief proces: openstaan voor nieuwe ideen, het vanzelfsprekende ter discussie stellen, inspiratie uit je omgeving halen... Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creer je echte merkbeleving? Creatief merkdocument® De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken n een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Inspiratieboek voor creatief denken Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eye opener voor managers en marketeers die een SWOT te beperkt vinden, en zeker ook voor creatieven die het systematisch denken omarmen. Natuurlijk is het ook voor docenten die het patroondenken willen doorbreken en voor studenten die zich willen laten verrassen. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit. ER -