TY - BOOK ID - 17801797 TI - Kwaliteitszorg in de praktijk. PY - 1989 SN - 9020121278 PB - Deventer : Kluwer, DB - UniCat KW - Quality control. KW - Arbeids- en organisatiepsychologie KW - Management. KW - Quality control KW - 658.562 KW - #TWER:BOEK KW - Marketing Marketing KW - Production Productie KW - Productivité Productiviteit KW - Qualité Kwaliteitszorg KW - Relations publiques Public relations KW - 339.13 KW - 658.56 KW - 658 KW - Factory management KW - Industrial engineering KW - Reliability (Engineering) KW - Sampling (Statistics) KW - Standardization KW - Quality assurance KW - Quality of products KW - 658 Business management, administration. Commercial organization KW - Business management, administration. Commercial organization KW - 339.13 Marktmechanisme. Markttheorie. Marktstructuur. Marktregulatietechnieken. Marktevenwicht. Disequilibrium van de markt. Marktfluctuatie. Marktelasticiteit. Oneerlijke concurrentie. Dumping. Antidumping KW - Marktmechanisme. Markttheorie. Marktstructuur. Marktregulatietechnieken. Marktevenwicht. Disequilibrium van de markt. Marktfluctuatie. Marktelasticiteit. Oneerlijke concurrentie. Dumping. Antidumping KW - 658.56 Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. KW - Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. KW - Quality control. Control of tool issue, materials, products etc KW - Kwaliteitszorg KW - Procesbeheersing KW - Productontwikkeling KW - Production management KW - verkoop KW - IKZ (integrale kwaliteitszorg) KW - productie KW - productiemanagement KW - Industrial organization KW - 658 Zaakvoering, administrat KW - Zaakvoering, administrat KW - QUALITY CONTROL KW - MANAGEMENT KW - DISTRIBUTION KW - MARKETING KW - Monograph KW - Marketing. KW - Consumer goods KW - Domestic marketing KW - Retail marketing KW - Retail trade KW - Industrial management KW - Aftermarkets KW - Selling KW - Administration KW - Industrial relations KW - Organization KW - Marketing KW - Bedrijfsorganisatie UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:17801797 AB - In 'Kwaliteitszorg in de praktijk' wordt de toepassing van de kwaliteitskunde binnen de primaire processen van de onder- neming behandeld. Het boek gaat dieper in op de organisatie-, beleids- en beheersvraagstukken die samenhangen met kwaliteitszorg. Er wordt onder andere aandacht besteed aan kwaliteitszorg bij productontwikkeling en -ontwerp, bij inkoop en uitbesteding en bij fabricage en montage. Ook kwaliteitsverbetering in het kader van verkoop en marketing komen ruim aan bod. Dit boek werd geschreven door een team van deskundigen uit de bedrijfs-, advies- en universiteitswereld en is bedoeld als basis voor de opleiding van kwaliteitsspecialisten. ER -