TY - BOOK ID - 1708159 TI - Werkboek communicatieplanning : het communicatieplan: stappen, kernvragen en elementen PY - 2008 SN - 9789046900963 PB - Bussum Coutinho DB - UniCat KW - Communicatie in organisaties. KW - Communicatie. KW - Communicatieplan. KW - Communicatieplanning in organisaties. KW - Communicatie KW - Zakelijke communicatie. KW - Organisaties. KW - communicatiemanagement KW - Advertising. Public relations KW - Organization theory KW - bedrijfscommunicatie KW - Mass communications KW - 366.42 KW - communicatieplannen KW - communicatie KW - 65.012.45 KW - Ondernemingen : communicatie KW - Organisatieleer KW - Massacommunicatie KW - Reclame. Public relations KW - Communicatieplannen KW - Communicatiestrategieën KW - Praktijk KW - Beleid KW - 005.57 KW - Communicatieplan KW - Communicatiestrategie KW - Analyse KW - Evaluatie UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1708159 AB - Het opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om zo'n plan te maken. Het geeft vorm en inhoud aan de communicatie rondom een project, product of organisatie. Het communicatieplan bevat een duidelijke systematiek die doelen, doelgroepen en middelen met elkaar verbindt. Het kent ook een analyse en een strategie die aangeeft welke aanpak de voorkeur verdient. Daarnaast moeten opdrachtgevers, uitvoerders en andere betrokkenen uit dit plan kunnen opmaken wie wat wanneer gaat doen en hoeveel het gaat kosten.Het boek gaat uit van het Centraal Schema Communicatieplanning. Op basis van dit schema wordt met behulp van veel praktijkvoorbeelden, kaderteksten, cases, oefeningen en hulpvragen stap voor stap duidelijk gemaakt hoe je een communicatieplan opstelt ER -