TY - BOOK ID - 16295911 TI - The future of shopping : waar iedereen retailer is AU - Snoeck, Jorg AU - Neerman, Pauline PY - 2017 SN - 9789082542271 9082542277 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - retailmarketing KW - Consumer behavior KW - Distribution strategy KW - consumentengedrag KW - Detailhandel KW - E-commerce KW - Online shoppen KW - 381.50 KW - duurzame ontwikkeling KW - e-commerce KW - marketing KW - Retail KW - Klantgerichtheid KW - 658.8 KW - Kleinhandel: algemeenheden KW - developpement durable KW - Consumentengedrag KW - Distributiestrategie KW - PXL-Media & Tourism 2018 KW - communicatietechnologie KW - technologische vernieuwingen KW - Retailmarketing KW - Trends KW - Trendwatching KW - Elektronische handel KW - Internet KW - Trend UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:16295911 AB - Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com ER -