TY - BOOK ID - 15766243 TI - De strijd om talent : employer branding in theorie en praktijk AU - Schollaert, Eveline AU - Van Hoye, Greet AU - Van Theemsche, Bart AU - Jacobs, Gerd PY - 2017 SN - 9789401443289 9401443289 PB - Gent Academia Press DB - UniCat KW - Communicatiemanagement KW - Personeelsbeleid KW - communicatiemanagement KW - Personeelsrecrutering KW - Personeelsselectie KW - 331.108 KW - Image (relations publiques) Beeld (public relations) KW - Communication externe Externe communicatie KW - Compétences Bevoegdheden KW - Recrutement Werving KW - Sélection du personnel Personeelsselectie KW - Personnel management KW - Marketing KW - marketingcommunicatie KW - communicatievaardigheden KW - PXL-Business 2017 KW - organisatiekunde KW - bedrijfscultuur KW - personeelsmanagement KW - employer brand KW - Personeelsmanagement KW - Management KW - Talenten KW - Employer branding KW - Interne marketing KW - arbeidspsychologie KW - employer branding KW - HRM : Werving KW - 658.386.1 KW - 331.115 KW - 331.115.1 KW - GRH : Recrutement KW - Competentiemanagement KW - selectie van werknemers - keuze van werknemers - personeelsselectie KW - personeelswerving - aanwerving van werknemers KW - Talent UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:15766243 AB - Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs bieden met dit boek een inzicht in deze tips, en een concrete en gefundeerde aanpak voor je bedrijf. Vind niet langer het warm water uit en baseer je op gefundeerde inzichten. De e-tool en inspirerende praktijkvoorbeelden helpen je concreet op weg.Bron : http://www.academiapress.be ER -