TY - BOOK ID - 155510 TI - Television and common knowledge PY - 1999 SN - 0415189292 PB - London Routledge DB - UniCat KW - Sociology of knowledge KW - sociologie KW - informatieoverdracht KW - kennis KW - TV (televisie) KW - kennisoverdracht KW - Mass communications KW - #SBIB:309H1520 KW - #SBIB:309H402 KW - #SBIB:309H1016 KW - #SBIB:AANKOOP KW - Television KW - -Knowledge, Sociology of KW - Popular culture KW - Culture, Popular KW - Mass culture KW - Pop culture KW - Popular arts KW - Communication KW - Intellectual life KW - Mass society KW - Recreation KW - Knowledge, Theory of (Sociology) KW - Knowledge, Theory of KW - Public opinion KW - Sociology KW - Social epistemology KW - Radio vision KW - TV KW - Artificial satellites in telecommunication KW - Electronic systems KW - Optoelectronic devices KW - Telecommunication KW - Astronautics KW - Radio en/of televisieprogramma’s: algemene werken (functies, genres, taalgebruik, historiek) KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, ... KW - Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) KW - Social aspects KW - History KW - -Optical communication systems KW - Knowledge, Sociology of. KW - Social aspects. KW - -Sociology of knowledge KW - Knowledge, Sociology of KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. KW - Optical communication systems KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:155510 AB - ER -