TY - BOOK ID - 1549441 TI - Het PR-plan : perceptiemanagement door positionering, promotie en publiciteit PY - 2005 SN - 9013030351 PB - Deventer : Kluwer, DB - UniCat KW - Public relations. KW - reclame KW - PR (public relations) KW - waarneming KW - Advertising. Public relations KW - Management KW - Communicatie KW - Public relations KW - Positionering KW - Effectieve public relations KW - Crisis public relations KW - Planning KW - #KVHA:Reclame KW - #KVHA:Public relations KW - 659.4 KW - PR KW - Nederland KW - 091 KW - promotie KW - publiciteit KW - public relations KW - 331.1 KW - 659 KW - 659.4 Public relations (PR) KW - Public relations (PR) UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1549441 AB - PR is in Nederland een jong vak, een jonge studie en een opkomende manier van denken. Steeds meer mensen ontdekken dat PR een krachtig instrument is om een onderwerp op een constructieve manier onder de aandacht te brengen, om naamsbekendheid te vergroten of perceptie te managen. Dat onderwerp kan een persoon, een product, een visie of een organisatie zijn. Tegelijk is er in Nederland, zeker in vergelijking met Engeland en Amerika, schaarste aan kennis en ervaring om PR daadwerkelijk vorm te geven. ER -