TY - GEN digital ID - 147921383 TI - Handbuch Werberhetorik AU - Albisser, Matthias AU - Bendel Larcher, Sylvia AU - Bock, Bettina M. AU - Carlà-Uhink, Filippo AU - Dürscheid, Christa AU - García Morcillo, Marta AU - Girnth, Heiko AU - Gredig, Andi AU - Heil, Johannes AU - Hoffmann, Michael AU - Höhne, Steffen AU - Janich, Nina AU - Janoschka, Anja AU - Kaunzner, Ulrike A. AU - Kindt, Walther AU - Larsen, Aase Voldgaard AU - Lobin, Antje AU - Michel, Sascha AU - Montiel Alafont, Francisco Javier AU - Müller, Ralph AU - Niehr, Thomas AU - Nielsen, Martin AU - Pappert, Steffen AU - Pedersen, Anne Grethe J. AU - Roth, Kersten Sven AU - Scheuermann, Arne AU - Schmidt, Christopher M. AU - Schmitz, Ulrich AU - Schüler, Dominic AU - Smolarski, Pierre AU - Spitzmüller, Jürgen AU - Stöckl, Hartmut AU - Susanka, Thomas AU - Till, Dietmar AU - Weidacher, Georg AU - Wengeler, Martin AU - Wyss, Eva L. PY - 2023 SN - 9783110318210 9783110393590 9783110318104 PB - Berlin ;; Boston De Gruyter DB - UniCat KW - Linguistics UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:147921383 AB - ER -