TY - BOOK ID - 14743205 TI - Influencers : Wie zijn ze, waar vind je hen en hoe ontsteken ze de vlam ? PY - 2017 SN - 9789401441032 9401441030 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Applied marketing KW - marketinginstrumenten KW - marketingstrategie KW - marketingcommunicatie KW - Mass communications KW - Beïnvloeden KW - Marketing KW - marketing KW - 369.1 KW - influencer marketing KW - e-marketing KW - merkenbeleid KW - marktanalyse KW - marktonderzoek KW - Marketing : strategieën KW - 658.8 KW - Beïnvloeden - Overtuigen KW - 659 KW - marketing, marktonderzoek, marktanalyse KW - Social media KW - Customer relations KW - Interactive marketing KW - 369.4 KW - Business KW - Public relations KW - Consumer affairs departments KW - Customer advisory boards KW - Relationship marketing KW - Consumer goods KW - Domestic marketing KW - Retail marketing KW - Retail trade KW - Industrial management KW - Aftermarkets KW - Selling KW - User-generated media KW - Communication KW - User-generated content KW - Blogs KW - Economic aspects KW - bedrijfseconomie, reclame, algemeen KW - marketing - marktonderzoek - marktanalyse KW - PXL-Business 2017 KW - communicatieplan KW - Beïnvloeding KW - Reclamebeïnvloeding KW - Marketingstrategieën KW - Communicatiestrategieën KW - Mond-tot-mondreclame KW - Imagomanagement KW - Marketingstrategie KW - Communicatiestrategie KW - Influencers. KW - marketing. KW - Beïnvloeden KW - 696.2 Sociale media KW - 695.1 Public relations UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:14743205 AB - Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be ER -