TY - BOOK ID - 14689285 TI - Generatie Einstein 3.0 : slimmer, socialer ... en.volwassener AU - Boschma, Jeroen AU - Groen, Inez PY - 2012 SN - 9789022999035 PB - Utrecht Bruna DB - UniCat KW - 316.346.32 KW - Nederland KW - communicatie KW - generatie Einstein KW - jongeren KW - marketing KW - Communicatie KW - Jeugdsociologie KW - jongerencultuur KW - jeugdigen KW - jeugdproblematiek KW - jeugdpsychologie KW - sociale differentiatie naar leeftijd KW - Kinderen en jeugd KW - Samenleving KW - Sociologie KW - Communicatiesociologie KW - Trends KW - 21e eeuw KW - Jeugd KW - Kind KW - Trend KW - Media KW - Ontwikkelingsstoornis KW - Fysiotherapie KW - Erfelijkheidsleer KW - Stadssamenleving KW - Verpleegkunde KW - Primary education KW - Secondary education KW - Jongere UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:14689285 AB - 'Generatie Einstein' is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog pubers, nu zijn het jongvolwassenen die massaal de arbeidsmarkt bestormen, ons middelbaar en hoger onderwijs onveilig maken, het politieke en maatschappelijke terrein gaan verkennen... en dat op hun eigen onnavolgbare wijze! Vroeger dachten we nog dat dat rare pubergedrag met al dat internet, die sociale netwerksites en dat multitasken wel over zou gaan bij volwassenheid, maar nee dus. Generatie Einstein neemt de eigenschappen die ze lieten zien in hun puberteit rustig mee de werkvloer op, het hoger onderwijs in, de politieke vloer op. En zoals zijzelf volwassen moesten worden, zo werden de middelen en de media die ze gebruikten dat ook. Vijf jaar geleden had nog niemand van Twitter gehoord en stond social networking nog in de kinderschoenen. Nu zitten onze oma's ook op Hyves en MSN. Waren jongeren al moeilijk te bereiken, nu lijkt het onmogelijk geworden. In plaats van dat ze inzien dat wij volwassenen altijd al gelijk hadden, gaan ze nog verder op het door hen ingeslagen pad: dat van de onafhankelijkheid.In dit boek laten de auteurs van 'Generatie Einstein' hun licht schijnen op de laatste ontwikkelingen rondom jongeren en jongvolwassenen. Ze bieden aanknopingspunten voor communicatie op een manier die wel werkt.www.managementboek.nl ER -