TY - BOOK ID - 143489398 TI - Ethical Approaches to Marketing AU - Alsalem, Amani AU - Brennan, Linda AU - Chin, Shinyi AU - Dietrich, Timo AU - Faridhashemi, Amir AU - Fattori, Giuseppe AU - Hassan, Louise M AU - Hastings, Gerard AU - Hurley, Erin AU - Marinetto, Mike AU - McGowan, Miriam AU - Noushad, P K AU - Parker, Lukas AU - Paul, Justin AU - Peattie, Ken AU - Phan-Le, Nhat Tram AU - Rundle-Thiele, Sharyn AU - Samuel, Anthony AU - Strong, Carolyn AU - Thaichon, Park AU - Veer, Ekant AU - Wafa, Sy Nurleyana AU - Weaven, Scott AU - Yau, Amy AU - Zahrai, Kseniia AU - Zolbin, Maedeh Ghorbanian AU - Luu, Nguyen AU - Sreejesh, S PY - 2021 SN - 9783110659566 PB - München Wien DB - UniCat UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:143489398 AB - ER -