TY - BOOK ID - 1365072 TI - Klantgericht telefoneren PY - 2003 SN - 9013005527 PB - Alphen aan den Rijn Kluwer DB - UniCat KW - Telefoneren. KW - zakentaal KW - telefoneren KW - Mass communications KW - Mondelinge communicatie KW - Telefoneren ; Nederlandse taal KW - Telefonie KW - Communicatieve vaardigheden KW - Communicatie KW - 651 KW - 643 Taalzorg KW - Téléphone Telefoon KW - Communication Communicatie KW - Client Klant KW - Service à la clientèle Klantendienst KW - Conversation Gesprek KW - #KVHA:Telefoneren; Nederlands KW - mondelinge communicatie KW - 007 communicatie KW - Nederlands KW - zakelijke communicatie KW - 374.2 KW - *843 KW - Telefoneren KW - 651 Office management. Office practice. Office work KW - Office management. Office practice. Office work KW - Nederlandse zakelijke communicatie UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1365072 AB - Dit boek is onderdeel van de serie 'PMO-specials' en ligt in het verlengde van de praktijkgidsen voor manager en ondernemer. Het behandelt suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Aan de orde komen achtereenvolgens de klant, de telefoon als communicatiemiddel, bereikbaarheid, stemgebruik, gesprekstechnieken en negatief gedrag en het voeren van verschillende soorten gesprekken. Bevat handige checklists per hoofdstuk en bijlagen. De auteur is adviseur en verzorgt trajecten op het gebied van mondelinge en schriftelijke communicatie. Het boek is prettig geschreven en geeft veel praktische tips om te komen tot effectievere telefoongesprekken. Het is bestemd voor diegenen die de volgende telefoongesprekken voeren: informatie en instructie geven, telefonisch verkopen, klachten afhandelen, slecht nieuws brengen of telefonisch incasseren. Een praktische handleiding met waardevolle tips. ER -