TY - BOOK ID - 1364688 TI - Reclame en ons brein AU - Du Plessis, Erik AU - Walsmit, Vanja PY - 2001 SN - 9014071965 PB - Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij DB - UniCat KW - Cognitive psychology KW - neurowetenschappen KW - reclamepsychologie KW - Advertising. Public relations KW - geheugen (mensen) KW - reclame KW - herinneringen KW - Reclame KW - Reclame-effecten KW - Geheugen KW - Reclamepsychologie KW - Psychologie KW - Beïnvloeding KW - Reclamebeïnvloeding KW - #SBIB:033.AANKOOP KW - #SBIB:309H2821 KW - 658.81.5 KW - 659.1 KW - 659.1 Publicity. Advertising KW - Publicity. Advertising KW - Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek KW - Reclame. Advertising. Merchandising KW - Geheugen (psychologie) KW - Man KW - Volwassene UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1364688 AB - ER -