TY - BOOK ID - 1361430 TI - The naked consumer today : or an overview of why consumers really buy things, and what this means for marketing AU - Callebaut, Jan AU - Hendrickx, Hendrik AU - Janssens, Maddy AU - Bortner, Brad AU - Garant PY - 2002 SN - 9044113585 PB - Antwerpen Apeldoorn Garant DB - UniCat KW - Consumentengedrag. KW - Consumentisme. KW - Marketing. KW - Verkooppsychologie. KW - consumentenmarketing KW - Marketing KW - interculturele communicatie KW - Consumer behavior KW - consumentengedrag KW - Consumentengedrag KW - Marktonderzoek KW - Motivatie KW - Koopgedrag KW - #SBIB:054.AANKOOP KW - #SBIB:309H2812 KW - AA / International- internationaal KW - 380.53 KW - 339.320 KW - 15 KW - Marketing, consumentengedrag, consumentisme KW - Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. KW - Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. KW - Psychologie. KW - Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing KW - Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie KW - Psychologie KW - Financiewezen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1361430 AB - ER -