ID - 131743216 TI - Coachende gespreksvoering PY - 2011 SN - 9789059317055 PB - Den Haag Boom Lemma DB - UniCat KW - Sociology of work KW - Labour market KW - Communicatieve vaardigheden KW - Gesprekstechniek KW - Coaching KW - Coaching. KW - Gesprekstechnieken. KW - Mass communications KW - mondelinge communicatie KW - gesprekstechnieken KW - coaching KW - conflictbemiddeling UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:131743216 AB - De basis van elk gesprek is luisteren, samenvatten en doorvragen. Deze vaardigheden beschreef de auteur in 'Praktische gespreksvoering' (2007). Dit werk gaat verder waar het eerste boek eindigt. Het is bestemd voor iedereen die verantwoord kennis wil maken met een reeks van gesprekstechnieken voor gevorderden. Op basis van kennis en praktijkervaring van experts realiseerde hij een staalkaart van methodes die ervaren coaches gebruiken. In elk hoofdstuk worden de theorie en de belangrijkste vaardigheden toegelicht. Aan de hand van oefeningen kan de lezer er zelf ervaring mee opdoen ER -