TY - BOOK ID - 131726035 TI - Connecting content and academic language for English learners and struggling students, grades 2-6 AU - Swinney, Ruth AU - Velasco, Patricia PY - 2011 SN - 9781412988438 PB - Thousand Oaks, California Corwin Press DB - UniCat KW - School management KW - English language KW - talenonderwijs KW - taalverwerving KW - onderwijsvernieuwing KW - Engels KW - onderwijspraktijk KW - didactische werkvormen KW - sociolinguïstiek UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:131726035 AB - Vooral voor Engelse studenten is het van cruciaal belang om taalontwikkeling te integreren met inhoud. Maak eenheidsplannen die uw EL-studenten in staat stellen De bekroonde lerares Ruth Swinney en Harvard-afgestudeerde Patricia Velasco richten zich op de zorgvuldige planning die nodig is om de academische taal van alle studenten te ontwikkelen. Wat maakt dit boek in tegenstelling tot alle andere is de gedetailleerde begeleiding biedt in: Bemoedigende verbale expressie in de klasPlanning eenheden die taal koppelen met contentUsing gedeeld lezen en schrijven, hardop voorlezen, en gesprek Francisco Hernandez zei Inzichtelijk. Ik ben een tweetalige leraar en ik had nooit begrepen wat taaldoelen waren. Na het lezen van dit boek begrijp en plan ik volgens inhoud en denkvaardigheden. Ik beveel het ten zeerste aan. Jennifer Portney zei Good Book. Goed boek. Het is een nuttig hulpmiddel voor Engels lerenden en hun leraren. Veel goede ideeën. Voor de klas.. Geweldig boek! Zeer inzichtelijke Silvana Vicente Groot boek! Zeer inzichtelijk! =) Ze begon haar carrière als tweetalig lerares in New York City. Daarnaast maakte ze deel uit van de faculteit aan het Teachers College, Columbia University. Na haar pensionering werkte ze met het Reading and Writing Project aan teachers college, Columbia University, onder leiding van het hoofdwerk, en de ELL-afdeling. . Momenteel werkt ze als consultant. Patricia Velasco begon haar carrière als speechpatholoog in Mexico-Stad. Na het afronden van haar Elke leraar werken met taal-diverse studenten vindt veel van waarde hier." (Catherine Snow, Patricia Albjerg Graham Professor 2011-03-21) "De belangrijkste bijdrage van dit boek is om leerkrachten te laten zien dat ze andere opties hebben in plaats van het materiaal te vereenvoudigen. D., Director of Partnerships & Outreach 2010-12-13)"Swinney en Velasco bieden een buitengewoon nuttige en uitgebreide bron in verschillende inhoudsgebieden voor het volledige spectrum van professionals die werken aan het verbeteren van de taal- en leervaardigheden van studenten in rangen 2–6. Geschreven in eenvoudige, gebruiksvriendelijke taal, zal dit werk ongetwijfeld een zeer nuttig hulpmiddel worden voor alle leerkrachten die academisch succes willen garanderen voor opkomende tweetalige leerlingen." (Nancy Villarreal) ER -