TY - GEN digital ID - 131625980 TI - Handboek marketing 4.0 : digital, data-driven, direct AU - Postma, Paul AU - Geukema, Richard AU - Pluijter, Lex AU - Bom, Elias AU - Singewald, Alexander PY - 2018 SN - 9789024400584 9789024400881 PB - Amsterdam Boom DB - UniCat KW - Marketing KW - e-business KW - webmarketing KW - marketing KW - direct marketing KW - data acquisition UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:131625980 AB - Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0. ER -