TY - BOOK ID - 12457431 TI - Het social media modellenboek PY - 2014 SN - 9789043030786 PB - Amsterdam Pearson DB - UniCat KW - Sociale media KW - Cybermarketing KW - Marketing KW - Marketingmodellen KW - Modellen KW - Overzicht KW - 366.42 KW - social media KW - informatievaardigheden KW - 65.012.4 KW - Social learning talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit duurzaam gedrag KW - Management. Directorate. Technique and methods. KW - Sociale media. KW - PXL-Central Office 2015 KW - mediawijsheid KW - sociale media KW - communicatie KW - communicatiemedia KW - Management. Directorate. Technique and methods KW - Marketingmodel KW - Financiewezen KW - Model KW - Onlinemarketing KW - Model (wetenschap) UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:12457431 AB - Dit boek richt zich speciaal op het bedrijfsleven, met dus een andere insteek dan gewoonlijk Het bevat allerhande theoretische modellen rondom het bedrijfsmatige gebruik van de sociale media. De insteek is daarbij primair: marketing, de verschillende manieren waarop de relatie met de klant via sociale media kan worden ingevuld. Veel vakjargon,kenmerkt het werk. Het boek vindt zijn oorsprong in de website www.socialmediamodellen.nl. Deze site, opgezet door de auteur, is al sinds 2010 een veelbezochte vindplaats van sociale media-modellen/theorieën op internet. Het boek bevat een selectie van de modellen van de site, steeds met een uitleg, bronvermelding en per categorie een 'modellenmening ER -