TY - BOOK ID - 12423712 TI - Contentstrategie voor het web AU - Kolb, Karel AU - Bruijntjes, Joery PY - 2012 SN - 9789059405516 PB - Culemborg Van Duuren Media DB - UniCat KW - 658.8:316.774 KW - contentmarketing KW - e-business KW - e-commerce KW - internetmarketing KW - internetstrategie KW - sociale media KW - websites KW - webwinkel KW - marketing en sociale media KW - Sociale communicatie KW - Communicatiestrategieën KW - Cybermarketing KW - Informatiemanagement KW - Internet KW - Websites KW - Communicatiestrategie KW - Website KW - Onlinemarketing UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:12423712 AB - Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt ? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek. Bron : http://www.vanduurenmedia.nl ER -