TY - BOOK ID - 12423418 TI - Het complete handboek actiemarketing : over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties PY - 2011 SN - 9789043023443 PB - Amsterdam Pearson Education DB - UniCat KW - 658.8 KW - internetmarketing KW - online marketing KW - promoties KW - sociale media KW - verkopen KW - marketing, verkoop, distributie KW - Marketing KW - Verkoop KW - Verkooptechnieken KW - Promotie KW - Sales management KW - Sociale communicatie KW - Internet KW - Verkooptechniek KW - Salesmanagement KW - Financiewezen KW - Sport UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:12423418 AB - Drie halen, twee betalen - Check je unieke nummer - Spaar alle plaatjes - Niet goed, geld terug Klantenkaart - ZomerkortingBovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel. De kunst bij actiemarketing is om te weten wat je wilt, te beseffen hoe het slagveld dat je gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet je met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot je beschikking staan. In Het complete handboek actiemarketing komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actietechnieken tot actiehandling en van de inzet van social media tot de samenwerking tussen fabrikant en winkelier.Bron : http://www.boekenbank.be ER -