TY - BOOK ID - 11951570 TI - How cool brands stay hot : branding naar de nieuwe generatie AU - Van Den Bergh, Joeri AU - Behrer, Mattias PY - 2013 SN - 9789077442036 PB - Leuven LannooCampus DB - UniCat KW - Marketing. KW - Merken KW - Young consumers KW - Generation Y KW - Target marketing KW - Consumer behavior KW - Branding KW - Merkbeleid KW - Merkstrategieën KW - Kinderen en jeugd KW - Merkstrategie KW - Kind KW - Jeugd KW - Media KW - Ontwikkelingsstoornis KW - Fysiotherapie KW - Jongere UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:11951570 AB - Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van 'How cool brands stay hot' is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt.Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve ideeën om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu.Bron : http://www.managementboek.nl ER -