TY - BOOK ID - 118216850 TI - Multimodal Literacies in Young Emergent Bilinguals AU - Al Jabr, Moneerah AU - Alvarez, Adriana AU - Ascenzi-Moreno, Laura AU - Axelrod, Ysaaca AU - Bacon, Heidi R AU - Banes, Leslie C AU - Barber, Ana Taboada AU - Bañuelos, Ruth Flores AU - Bengtson Mendoza, Kristin AU - Brown, Sally AU - Choi, Min-Seok AU - Coleman, Julianne AU - Cruz, Mayra AU - Cun, Aijuan AU - Dai, Chunhua AU - Espinosa, Cecilia M AU - Falchi, Lorraine AU - Ferraro, Marisa AU - Hao, Ling AU - Hawley, Sara AU - Heyden Megale, Antonieta AU - Hilsdorf Rocha, Cláudia AU - Hodges, Tracey AU - Hwang, Kyungjin AU - Kelly, Jerae AU - Kervin, Lisa K AU - Kesler, Ted AU - Lehner-Quam, Alison AU - Li, Zhuo AU - Liberali, Fernanda Coelho AU - Low, David E AU - Lutz-Klauda, Susan AU - McVee, Mary B AU - Medina, Carmen Liliana AU - Presiado, Vivian E AU - Qu, Pengtong AU - Scott, Jill Allison AU - Si, Qi AU - Siegel, Marjorie AU - Wang, Buyi AU - Whittingham, Colleen E AU - Wohlwend, Karen AU - Yang, Junyi AU - Yeh, Shih-Fen AU - Zacher Pandya, Jessica AU - Brown Hoffman, Emily AU - Frieson, Brittany L AU - Lawrence, Joshua AU - Schall-Leckrone, Laura AU - Zhou, Xiaodi PY - 2022 SN - 9781800412361 1800412363 1800412606 PB - Multilingual Matters DB - UniCat KW - Reading (Elementary) KW - Education, Bilingual KW - Bilingualism KW - Multilingual education KW - Reading KW - Study and teaching (Elementary) KW - Study and teaching KW - Education, Bilingual. UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:118216850 AB - This book presents research focused on young emergent bilingual children’s multimodal meaning-making processes in diverse cultural and linguistic settings. Each chapter includes practical pedagogical recommendations, making it an essential resource for using multiple modes to teach literacy with diverse student populations. ER -