TY - BOOK ID - 116255 TI - Making sense of television : the psychology of audience interpretation. PY - 1998 SN - 0415186234 041518536X 9780415185363 PB - London Routledge DB - UniCat KW - Mass communications KW - Television viewers KW - Television broadcasting KW - Téléspectateurs KW - Télévision KW - Psychology KW - Social aspects KW - Psychologie KW - Aspect social KW - 316.775.4 KW - #SBIB:309H402 KW - Publieksgroepen in het communicatieproces: toehoorders, toeschouwers, lezers KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, ... KW - Sociale psychologie KW - Social aspects. KW - Psychology. KW - sociale cognitie KW - sociale cognitie. KW - 316.775.4 Publieksgroepen in het communicatieproces: toehoorders, toeschouwers, lezers KW - Téléspectateurs KW - Télévision KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . KW - Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, KW - Television viewers - Psychology KW - Television broadcasting - Social aspects UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:116255 AB - ER -