TY - BOOK ID - 1038366 TI - In de naam van de faam: wat bedrijven en hun leiders groot maakt: een gids voor reputatiemanagement PY - 2002 SN - 9020950193 9052614334 PB - Tielt Lannoo DB - UniCat KW - bedrijfsimago KW - imago KW - bedrijfsreclame KW - MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) KW - reclamecampagnes KW - Organization theory KW - management KW - bedrijfsethiek KW - crisiscommunicatie KW - Mass communications KW - Bedrijfsimago KW - Management KW - 658.8 KW - 658.011.2 KW - #SBIB:031.AANKOOP KW - #SBIB:309H254 KW - #ECO:03.13:industrie en onderneming management KW - bedrijven 334 KW - communicatie 165.212 KW - imago 316.653 KW - management 65 KW - 098 Bedrijfskunde KW - #KVHA:Economie KW - #KVHA:Reputatiemanagement KW - 366.4 KW - organisatieleer KW - reputatiemanagement KW - 005.22 KW - bedrijfsmanagement KW - Marketing. Sales. Selling. Distribution KW - Business management, administration. Commercial organization--?.011.2 KW - Externe communicatie: profit sector KW - bedrijfsleiding, management KW - Managementmethoden en -technieken KW - 658.011.2 Business management, administration. Commercial organization--?.011.2 KW - 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution KW - Provincie West-Vlaanderen UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:1038366 AB - ER -