TY - BOOK ID - 10152393 TI - Facebookmarketing in 60 minuten PY - 2014 SN - 9789461260611 PB - Zaltbommel Haystack DB - UniCat KW - 658.8:004.738.5 KW - online marketing KW - sociale media KW - internetmarketing KW - Sociale media KW - Websites KW - Relatiemarketing KW - Marketingmix KW - Réseaux Netwerken KW - Website UR - https://www.unicat.be/uniCat?func=search&query=sysid:10152393 AB - Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe u aandacht op Facebook krijgt, behoudt en omzet in concreet resultaat. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.managementboek.nl ER -