Narrow your search

Library

EHC (1)

KMSKA (1)

VIVES (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2013 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
De kunst en het zakendoen
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789046815427 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Nieuw Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat deed Michelangelo om zijn concurrenten voor te blijven? Hoe ging Vermeer om met de economische crisis in zijn tijd, en deed Rembrandt eigenlijk aan marketing? Grote namen uit de westerse kunstgeschiedenis, ze waren niet alleen bezig met het creëren van kunst maar ook met het scheppen van voorwaarden waardoor deze kon floreren. Willem de Kooning, Andy Warhol en Damien Hirst moesten concurrenten van zich afschudden, nadenken over de positionering van hun werk en zichzelf telkens vernieuwen om de consument te kunnen blijven verrassen. De kunstenaars in dit boek kunnen managers en ondernemers dan ook tot op de dag van vandaag inspireren. Niet alleen door hun kunst, maar ook door hun zakeninstinct.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by