Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Armoede --- Educatief spelmateriaal --- Secundair onderwijs --- Computerspel
Choose an application
Plastische opvoeding --- Kunstzinnige vorming --- Culturele vorming --- Moderne kunst --- Kunstgeschiedenis --- Educatief spelmateriaal
Choose an application
Een schitterend schoenenspel! Zoek de juiste linker- en rechterschoen bij elkaar en ga op zoek naar de gouden schoen! Wie de gouden schoen trekt, is de winnaar!Bron: handleiding
Associëren --- Kaartspelen --- Lateralisatie --- Links en rechts --- Schoenen --- Seriëren (bijv. van klein naar groot) (Ordenen) --- Spelen met gestructureerd materiaal --- Meetkunde --- Ordenen --- Ruimtelijke oriëntatie --- Sorteren --- Voeten --- ordenen --- schoenen --- voeten --- 472.2 --- Educatieve spelen --- Kleuteronderwijs --- Spel; opvoeding --- Spelen --- Kleuteronderwijs ; didactiek --- (zie ook: Classificeren en seriëren) --- Games --- Observatie --- Educatieve spellen --- Wiskundige begrippen --- kleuters --- basisonderwijs --- kleuters. --- basisonderwijs. --- Kleuters. --- Basisonderwijs. --- Ontwikkelingsproblemen --- Kleuters --- Spelmateriaal --- Links/rechts --- Observatiespelen --- Spiegelbeelden --- Cognitieve opvoeding --- Links --- Spiegelbeeld --- Educatief spelmateriaal --- Ontwikkelingsprobleem --- Kleuter --- Spel --- Sociaal leren --- Kaartspel
Choose an application
Richt zich tot leerlingen van 14 tot 18 jaar en is opgezet om leerkrachten te begeleiden bij het spelen van het PING-game over armoede.
Armoede --- Educatief spelmateriaal --- Secundair onderwijs --- Computerspel --- Didactiek --- 666 Armoede --- armoede --- games --- kansarmoede --- onderwijs --- 307.3 --- 454.52 --- 485.9 --- 621.8 --- Computerondersteund onderwijs --- Computerspelen --- Educatieve software (Software) --- Games --- Armoedebeleid/armoedebestrijding (sociaal impulsfonds) --- Educatieve spelen --- digitale games --- 450.42 --- 484.53 --- armoede en onderwijs (ler) --- educatieve spelen (ler) --- educatieve spelen --- 364.2 --- 104451.jpg --- Sociologie van de welvaart --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Overige vakken; afzonderlijk --- Videospelen - Computerspelen --- armoede.
Choose an application
Bij de twee spelvarianten speel je telkens met de drie dobbelstenen van dezelfde kleur. De kleur van de dobbelstenen is afhankelijk van de leeftijd van de spelers. De bedoeling van het spel is om de verschillende kenmerken op de kaartjes zo snel mogelijk te herkennen en zo je 'kijkers' optimaal te oefenen.Bron: handleiding
sorteren --- vormgeving --- leesvoorwaarden --- visuele analyse --- Kindergarten --- kleuterdidactiek --- aanvankelijk lezen --- associëren --- kleuren --- visuele discrimitatie --- vormen --- wiskunde --- 471.4 --- Nederlands --- didactiek --- educatieve spellen --- spelmaterialen --- Aanvankelijk lezen --- Associëren --- Kleuren --- Letters --- Ontluikend lezen (Voorbereidend lezen) --- Visuele discriminatie --- Vormen (bijv. rond, vierkant) --- Ontluikende geletterdheid --- Wiskunde --- educatieve spelen --- Educatieve spelen --- Wiskunde ; kleuteronderwijs --- 472.12 --- Kleuteronderwijs --- Leren lezen --- Spel; opvoeding --- Waarneming --- Kleuren: kleuteronderwijs --- Letters: kleuteronderwijs --- Vormen: kleuteronderwijs --- didactiek kleuteronderwijs --- Didactiek; algemeen --- Games --- Vormen --- Ontluikend lezen --- Cognitieve opvoeding --- Didactics of the arts --- Didactics of Dutch --- Didactics of Kindergarten --- voorbereidend lezen --- voorbereidend schrijven --- Vorm (fysiek) --- Kleur (kleur) --- Letter --- Educatief spelmateriaal --- Zoeken --- Zintuiglijke ontwikkeling --- Zien --- Observatie
Choose an application
We're moving from an industrial to a knowledge economy, where creativity and innovation will be the keys to value. New rules apply. Yet 200 years of industrial habits are embedded in our workplaces, our schools and our system of government. How must we change our work practices to win in the 21st Century? Gamestorming is a playbook for people who want to design the future, to change the world, to make, break and innovate. It's a rough-and-ready toolkit for inventors, explorers and change agents who want to use design thinking to navigate successfully in complex and uncertain knowledge and information spaces, to engage others, and to start, grow and sustain movements for change. Gamestorming is full of practical, proven solutions to common workplace challenges. Learn how to engage people in your project, to get better traction and move more quickly with groups, to make things happen and get better, faster decisions and results. * Use techniques to engage your team and help members collaborate effectively * Get silent resisters to reveal their concerns so they can be discussed and resolved * Generate ideas that may otherwise be lost * Identify the root cause of a problem, and determine points of greatest leverage * Turn common office supplies into powerful enablers for visual thinking * Learn the visual alphabet: twelve simple shapes that will enable you to clearly and concisely draw anything you can possibly imagineBron: bol.com
Economic production --- Industrial psychology --- Personnel management --- Mass communications --- innovatiemanagement --- personeelstraining --- strategisch beleid --- groepsontwikkeling --- creativiteit --- Brainstorming --- Management --- Creativiteit --- Communicatie --- Teamwerk --- Conflicten --- Motivatie --- Oplossingsgericht werken --- Veranderingsmanagement --- Educatieve spelen --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A553 --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Création collective --- Créativité --- Jeu --- Werk ; creativiteit. --- Teams in the workplace --- Visual perception. --- Training of. --- Group problem solving --- Creative thinking --- Management games --- Problem solving, Group --- Team problem solving --- Problem solving --- Brain storming --- Team training in the workplace --- Business games --- Industrial gaming --- Industrial management games --- Games of strategy (Mathematics) --- Industrial management --- Creative thinking (Education) --- Creative ability --- Thought and thinking --- Training of --- Simulation methods --- Innovatie ; ondernemingen --- Change management --- Conflict --- Educatief spelmateriaal --- Musiceren --- Business policy
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|