Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
'Grenzeloos' gaat in op de verschillen tussen de culturen waarmee mensen die werkzaam zijn in het toerisme of de gastvrijheidsindustrie te maken krijgen. Interviews met professionals uit het werkveld en studenten die in het buitenland afstudeerden verhelderen theorie en praktijkvoorbeelden.
Toerisme --- Go international. --- Interculturele communicatie. --- Communiceren. --- Tourism --- interculturele communicatie --- toerisme --- gastvrijheid --- Mass communications --- communicatie --- 305.81 --- hospitality --- interculturele communicatie, intercultureel zakendoen, cultuurverschillen en interculturaliteit --- Interculturele communicatie --- Interculturele verhoudingen --- Interculturaliteit --- Verpleegkunde
Choose an application
consultants --- veranderingsmanagement --- Business policy --- Verandering --- Veranderingsmanagement --- Ondernemingen --- Politiek --- Management --- Organisatiesociologie --- Organisatieveranderingen --- 65.012.4 --- 098 Bedrijfskunde --- #KVHB:Management --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Veranderkunde --- management --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Onderneming --- Organisatieverandering --- Overheidsbeleid --- Maatschappij --- Film
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- 65.012.4 --- 366.1 --- betrokkenheid --- feedback --- leiding geven --- organisatieleer --- veranderingsmanagement --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Inrichting en organisatie --- Change management --- Internal communication --- Organizations --- Change management. --- Organizations. --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management
Choose an application
Dutch language --- Law --- Sociolinguistics --- Tekstschrijven --- Vaktaal --- Terminologie --- Recht --- Tekstsoorten --- Communicatieve vaardigheden --- Geschreven taal --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 803.93-086 --- 347.97 --- 803.93-086 Nederlands: slang; jeugdtaal; vaktaal --- Nederlands: slang; jeugdtaal; vaktaal --- 347.97 Rechterlijke organisatie. Taal in de rechtspraak--(algemeen) --- Rechterlijke organisatie. Taal in de rechtspraak--(algemeen) --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Vakjargon --- Tekstsoort
Choose an application
Hoewel veel bedrijven aantrekkelijke vacatures voor technisch geschoolden hebben, vinden zij vaak niet dé werknemer die ze in gedachten hadden. Kandidaten moeten namelijk niet alleen een grote vakinhoudelijke bagage bezitten, maar ze moeten zich ook nog kunnen herkennen in 'volgend profiel: intelligent, creatief, oplossingsgericht, aanpakker, doorzetter en vooral communicatief sterk'. Uiteraard moet een kandidaat goed zijn in zijn vak, maar hij kan zich vooral onderscheiden door over uitstekende communicatieve vaardigheden te beschikken. 'Communiceren en techniek' wil technisch geschoolden hierbij helpen. Dit handboek behandelt vormen van communicatie die zowel in de professionele als academische wereld voorkomen: - inleidende hoofdstukken: structureren, formuleren en vormgeven; - Rapporteren: met extra aandacht voor de verschillende soorten publicaties; - Digitaal communiceren: websites en e-mails; - Instructies geven: multimedia learning en information design, met softwarehandelingen als voorbeeld; - Mondeling presenteren: met extra aandacht voor het ontwerpen van PowerPointdia's; - bijlagen over spelling, taalzorgproblemen en refereren aan bronnen. De derde herziene druk van 'Communiceren en techniek' richt zich in de eerste plaats tot ingenieurs en andere technisch geschoolden, maar is ook bestemd voor iedereen die meer wil weten over communicatieve vaardigheden. Daarom kan het boek in elke opleiding hoger onderwijs gebruikt worden, maar ook tijdens trainingen of in de beroepspraktijk.
Communicatie van technische informatie --- Communication de l'information technique --- Communication of technical information --- #KVHA:Rapporteren --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Technische communicatie; Nederlands --- #KVHA:Technische vertaling --- 001.81 --- communicatie --- formuleren --- presentaties --- rapporteren --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- digitaal communiceren --- instructies geven --- presenteren --- techniek --- 316.77 --- Communicatie over techniek --- techniek van de wetenschappelijke arbeid --- Communication --- Handbooks, manuals, etc. --- 005.57
Choose an application
Met deze cursus leer je zo te schrijven dat je teksten het gewenste effect hebben op de lezer. Stapsgewijs ontwikkel je vaardigheid in helder, kernachtig en levendig schrijven. Ook biedt het boek je praktische adviezen voor een handige schrijfaanpak, zodat je voortaan met meer plezier en gemak een schrijfklus afrondt. Het cursusboek bevat elf hoofdstukken, die alle dezelfde opbouw hebben: kleine stukjes theorie afgewisseld met voorbeelden en oefeningen. Door het uitgebreide oefenmateriaal kun je je de stof snel eigen maken. Schrijven met effect is bedoeld voor iedereen die geregeld zakelijke teksten schrijft. Dat zullen zowel mensen zijn die vanwege hun functie veel moeten schrijven, als hbo- en universitaire studenten. De cursus is ook geschikt voor zelfstudie.
teksten schrijven --- HO (hoger onderwijs) --- zakentaal --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- higher education --- schrijfstijl --- schrijfstrategieën --- Stilistics --- #SBIB:303H0 --- #SBIB:309H519 --- 003 --- 007 --- 65.012.4 --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren schrijven --- 499.5 --- Rapporteren --- Schrijfvaardigheid --- Zakelijke communicatie --- schrijven --- Methoden in de sociale wetenschappen: algemeen --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Schrijven --- Communicatie --- het maatschappelijk verkeer, schriftelijke communicatie --- Stilistiek --- Nederlands --- Schriftelijke communicatie --- Taalgebruik --- Tekstschrijven --- Taal --- Geschreven taal --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Therapie --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie
Choose an application
In dit uitdagende boek delen 100 topexperts in de positieve psychologie, van IJsland tot Zuid-Afrika en van China tot Australië, de kennis die zij bezitten over geluk. Deze moderne wetenschap maakte het voorbije decennium een grote opgang. Geen filosofische of spirituele beschouwingen, maar inzichten die gebaseerd zijn op wereldwijd wetenschappelijk onderzoek.
Philosophical anthropology --- Philosophy and psychology of culture --- cultuurpsychologie --- geluk --- Conduct of life --- Ethics [Practical ] --- Levenswijze --- Mode de vie --- Morals --- Personal conduct --- Succes --- Success --- Succès --- positieve psychologie --- psychologie --- Geluk --- Psychologie --- Emoties --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren wendbaarheid veerkracht --- 316.63 --- #SBIB:17H20 --- #SBIB:316.7C122 --- 070 Psychologie --- 15 --- AA / International- internationaal --- 172 --- 415.3 --- Positieve psychologie --- levenskunst --- 159.942 --- Onderzoek --- S20100626.JPG --- #GGSB: Psychologie --- #KVHB:Geluk --- #KVHB:Positieve psychologie --- Psychologie Psychologie --- Personnalité Persoonlijkheid --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Sociaal bewustzijn. Zelfconcept --- Sociale wijsbegeerte: algemeen --- Cultuursociologie: overtuigingen, waarden en houdingen --- Psychologie. --- Levenskunst --- Uitvoerende functies --- 159.94 --- 316.63 Sociaal bewustzijn. Zelfconcept --- Happiness --- Miscellanea --- toegepaste filosofie --- Emotie --- Man --- Volwassene
Choose an application
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Tijdens het komende decennium zal duidelijk worden dat de meest succesvolle merken door Conversation Managers beheerd worden. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management. U vindt er tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijftaan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. (Bron: covertekst)
Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising
Choose an application
Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.
Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven
Choose an application
techniek;secundair onderwijs --- leermiddelen;secundair onderwijs --- #BSCH: vak: technologie --- leerboeken --- techniek --- 487 --- schoolboeken --- technologische opvoeding --- 640.12 --- Elektrische kringloop --- Leermiddelen --- Overbrengingen --- Technisch communiceren --- Technologische opvoeding --- 487.1 --- Technologie --- fietsen --- versnellingen --- 486.7 --- Technologische opvoeding ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- didactiek secundair onderwijs - technisch-technologische vakken, elektriciteit, metaalbewerking, hout, bouw, mechanica --- Technologische opvoeding; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Techniek --- PXL-Education 2017 --- handboeken secundair onderwijs --- didactiek van de technologie --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- Communicatie --- Technisch tekenen --- Elektriciteit --- Krachten (fysica) --- Informatietechnologie --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Bouwen --- Architectuur --- Wonen --- Energie --- Bruggen --- Voeding --- Zuivelproducten --- Gist --- Brood --- Vervoer --- Spoorwegen --- Verkeer --- Druk --- Toegepaste fysica --- Techniek ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Techniek (wetenschap) --- Kracht (fysica) --- Overbrenging --- IT --- Verlichting (techniek) --- Brug (bouwwerk) --- Zuivelproduct --- Archief --- Digitalisering --- Belasting (fiscaal) --- Godsdienst --- Cultuur --- Leefbaarheid --- Drank --- Gezondheid
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|