Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
De leeskalender van Ondersteboven van lezen concretiseert hetgeen de leerlingen binnen een leerjaar per eenheid lezen. Elke leerlijn beschikt per eenheid over een blad. Op dat blad staan de lesdoelen op leerlingniveau, aangevuld met voorbeeldzinnen
Nederlands --- Lager onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Leerlijn --- Leerdoel --- Probleemgestuurd leren --- Coöperatief leren --- Begrijpend lezen --- Leesbevordering
Choose an application
Over tweedetaalverwerving gesproken - Vijf fundamentele principes - Didactische structuren - Elkaar beter leren kennen - Woordenschat - Woord- en zinvorming - Van praten naar schrijven - Sociale rollen - Klassenmanagement. Contact! actief tweede taal leren : een smakelijk recept - Index Meervoudige Intelligentie - Index Domeinen van Structureel Coöperatief leren - Literatuur
Nederlands voor anderstaligen --- Taalverwerving. --- Vreemde-talenonderwijs. --- Didactiek. --- Orthopedagogics --- tweede-taalverwerving --- hoogbegaafdheid --- tweetaligheid --- vreemdetalenonderwijs --- basisonderwijs --- didactiek --- 475.3 --- 803.2 --- Interactief taalonderwijs --- Tweedetaalverwerving --- Vreemdetalenonderwijs --- Taalonderwijs; overige talen --- Taalsociologie (Sociolinguïstiek) --- Lager onderwijs --- Nederlands als tweede taal --- Didactiek --- Coöperatief leren --- Meervoudige intelligentie --- Basisonderwijs --- NT2 --- Taalonderwijs --- Interactief onderwijs --- Taal --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie --- Onderwijs
Choose an application
Cd-rom bij het gelijknamige boek. Deze publicatie gaat in op zes strategieën bij begrijpend lezen. Hierbij staat het belang van interacties tussen kinderen uit verschillende leeftijdsgroepen centraal. De peer tutoring-methodiek zet leerlingen uit het basisonderwijs aan tot elkaar ondersteuning geven bij begrijpend lezen. Aandachtspunten daarbij zijn een goede luisterhouding, hulp bieden, omgaan met fouten, compimentjes geven,... In dit boek staan concreet uitgewerkte lesscenario's, tips, handvatten en richtlijnen om vernieuwde impulsen te geven aan het onderwijs in begrijpend lezen. (Bron: covertekst)
#KVHB:Lezen --- begrijpend lezen --- jeugdliteratuur --- leesbevordering --- leesonderwijs --- lezen --- 475.26 --- Nederlands --- leesstrategieën --- Peer tutoring --- peer tutoring --- 474.21 --- Begrijpend lezen --- Coöperatief leren (Samenwerkend leren) --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Lager onderwijs --- Taal --- didactisch materiaal --- Basisonderwijs --- Didactische werkvormen --- Instructie --- 475.26 ) * LEZEN --- CD-R --- Handboek/cursus --- begrijpend lezen (ler) --- peer tutoring (ler) --- tweede leerjaar --- vijfde leerjaar --- Begrijpend lezen: didactiek lagere school --- Begrijpend lezen: handboek lagere school --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : lezen --- Lezen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Begrijpend lezen. --- Coöperatief leren. --- Didactiek. --- Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- leesopvoeding --- Lezen ; basisonderwijs ; didactiek --- Samenwerkend leren ; basisonderwijs --- Didactiek --- Peer teaching --- 2e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Leesstrategieën --- Tutorbegeleidingssystemen --- didactisch spel --- 051081.jpg --- Games --- Leesstrategie --- Tutoring --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|