Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

Hogeschool Gent (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (2)

KDG (2)

VIVES (2)

EhB (1)

KBR (1)

Odisee (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

More...

Resource type

book (3)

object (1)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2003 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Ondersteboven van lezen C : leeskalender
Authors: ---
ISBN: 9027683697 Year: 2003 Publisher: Tilburg Zwijsen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De leeskalender van Ondersteboven van lezen concretiseert hetgeen de leerlingen binnen een leerjaar per eenheid lezen. Elke leerlijn beschikt per eenheid over een blad. Op dat blad staan de lesdoelen op leerlingniveau, aangevuld met voorbeeldzinnen


Book
Contact ! : actief tweede taal leren
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789074233149 Year: 2003 Publisher: Middelburg Middelburg Regionaal Pedagogisch Centrum Zeeland (R.P.C.Z.) Bazalt

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Over tweedetaalverwerving gesproken - Vijf fundamentele principes - Didactische structuren - Elkaar beter leren kennen - Woordenschat - Woord- en zinvorming - Van praten naar schrijven - Sociale rollen - Klassenmanagement. Contact! actief tweede taal leren : een smakelijk recept - Index Meervoudige Intelligentie - Index Domeinen van Structureel Coöperatief leren - Literatuur


Multi
Een boek voor twee : leesboek vijfde leerjaar / groep 7
Author:
ISBN: 9044112953 9044113178 9044113186 9044113194 Year: 2003 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cd-rom bij het gelijknamige boek. Deze publicatie gaat in op zes strategieën bij begrijpend lezen. Hierbij staat het belang van interacties tussen kinderen uit verschillende leeftijdsgroepen centraal. De peer tutoring-methodiek zet leerlingen uit het basisonderwijs aan tot elkaar ondersteuning geven bij begrijpend lezen. Aandachtspunten daarbij zijn een goede luisterhouding, hulp bieden, omgaan met fouten, compimentjes geven,... In dit boek staan concreet uitgewerkte lesscenario's, tips, handvatten en richtlijnen om vernieuwde impulsen te geven aan het onderwijs in begrijpend lezen. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by