Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek worden huidige inzichten uit verschillende leertheorieën verbonden met het leren van leerlingen in de school. Vragen voor docenten als: 'Hoe kan ik leerlingen het best een bepaald gedrag aanleren?' of 'Hoe kunnen leerlingen het best begrippen leren?' worden beantwoord. De antwoorden worden theoretische en praktisch onderbouwd. naast de behandeling van deze aan vakinhouden gerelateerde vragen, wordt tevens een hoofdstuk gewijd aan de vraag hoe leerlingen beter zelfstandig kunnen leren. Ook probleemoplossen komt uitgebreid ter sprake als een complexe vaardigheid die in alle professionele contexten belangrijk is. De schrijvers maken duidelijk hoe probleemoplossen tot op zekere hoogt geleerd kan worden. (Bron: covertekst)
#KVHB:Cognitieve psychologie --- leerstijlen --- probleemoplossen --- Cognitive psychology --- zelfstudie --- leertheorieën --- probleemoplossend denken --- Objectives of teaching --- Educational psychology --- onderwijspraktijk --- 371.01 --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Leerpsychologie --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- didactiek --- leren leren --- 415.4 --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Geheugen --- Leerprocessen --- Leerpsychologie --- Leren --- Probleemoplossend denken --- Zelfstandig leren --- behaviorisme --- cognitieve ontwikkeling --- geheugen --- handelingsstoornissen --- leerdoelen --- leerprocessen --- leren --- zelfstandig leren --- 415.4 ) Leerpsychologie --- 371.01 Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- Onderwijskunde:theorie --(algemeen) --- Hogere geestelijke functies --- leerpsychologie --- probleemoplossing --- onderwijzen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|