Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- Netherlands --- Formation des enseignants --- Lerarenopleidingen --- 371.13 --- 371.12 --- Teachers --- Nederland: lerarenopleiding --- Nederland: onderwijs --- Faculty (Education) --- Instructors --- School teachers --- Schoolteachers --- Education --- School employees --- Educators --- Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Training of --- -Teachers --- Lerarenopleiding --- Onderwijskunde --- algemeen --- Lerarenopleiding. --- Onderwijskunde. --- algemeen. --- -371.13 --- 371.12 Onderwijzend personeel --(algemeen) --- 371.13 Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Algemeen.
Choose an application
In dit boek is een verscheidenheid aan vormen van kruisbestuiving samengebracht. Vormen die veelal leiden tot een groeiende kennis van en inzicht in leerprocessen bij leerlingen, leerprocessen bij (aanstaande) leraren en leerprocessen bij opleiders en onderzoekers. De auteurs doen op een toegankelijke manier veslag van uiteenlopende ontwikkelingsprocessen en onderzoek. Aan bod komen onder meer praktijkkennis van leraren, ervaringsleren, integratie van bijvoorbeeld informatie- en communicatietechnologie, en de pedagigische opdracht, didactische modellen en de omgang tussen leraren en leerlingen. Het gaat allemaal om de kwaliteit van het onderwijs.
Pedagogiek en onderwijskunde --- Lerarenvervolmaking en research. --- Teacher education. Teacher's profession --- lerarenopleiding --- beroepsvervolmaking --- onderwijskwaliteit --- 371.13 --- #A0010A --- 750 Onderwijspersoneel --- 050942.jpg --- Elektronische discussiegroepen --- Ervaringsleren --- ICT: in secundair onderwijs --- Lerarenopleiding --- Lerarenopleiding: stagebegeleiding --- Nascholing --- Natuurkunde: didactiek secundair onderwijs --- 371.13 Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding
Choose an application
Dit boek bespreekt het beroep van de leraar. De roepingsaspecten - maatschappelijk nuttig werk doen, sociale contacten - spelen blijkbaar een cruciale rol in de tevredenheid van leraren. Hun kritiek richt zich niet zozeer op het werk zelf, maar op de 'zaken er omheen'. Vele leraren hebben het gevoel dat ze de greep op de inhoud van het werk dreigen te verliezen aan managers en ouders. (Bron: covertekst)
Education --- Teachers --- Lerarenopleiding --- Aims and objectives. --- Philosophy. --- Job satisfaction. --- Algemeen. --- Teacher education. Teacher's profession --- lerarenopleiding --- lerarenberoep --- lesgeven --- onderwijskunde --- onderwijsvernieuwing --- 032295.jpg --- Lerarenberoep --- #PBIB:2000.2 --- 371.12 --- 750 Onderwijspersoneel --- #A0008A --- 371.12 Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Teaching satisfaction --- Job satisfaction --- Teacher morale --- Aims and objectives of education --- Educational aims and objectives --- Educational goals --- Educational objectives --- Educational purposes --- Goals, Educational --- Instructional objectives --- Objectives, Educational --- Purposes, Educational --- Educational sociology --- Aims and objectives --- Philosophy
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|