Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek focust op de beeldvorming van vrouwen in de media. Het eerste deel behandelt hoe vrouwen, die actief zijn in de nationale politiek, gerepresenteerd worden in de media. Het tweede deel handelt over de communicatieve praktijken en de successen en mislukkingen van feministische bewegingen in verschillende delen van de wereld. Het laatste deel gaat over de 'talk show' en biedt een analyse waarmee nieuwe en problematische onderwerpen over de mediatisering van feministische belangen aangesneden worden.
Mass communications --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Political sociology --- Women in mass media --- Women --- Mass media --- Femmes dans les médias --- Femmes --- Médias --- Political activity --- Political aspects --- Activité politique --- Aspect politique --- #SBIB:004.AANKOOP --- #SBIB:316.346H24 --- #SBIB:309H271 --- #SBIB:324H50 --- Positie van de vrouw in de samenleving: politiek --- Politieke communicatie: toepassingsgebieden --- Politieke participatie en legitimiteit (referenda, directe democratie, publieke opinie...) --- Women in mass media. --- Political aspects. --- Political activity. --- Femmes dans les médias --- Médias --- Activité politique --- Women in politics --- Communication in politics --- Mass media Political aspects --- Gender --- International --- Media --- Politicians --- Politics --- Popular culture --- Images of women --- Women's movements --- Book --- Communication
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|