Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.Bron : http://www.lannoocampus.be
Marketing --- marketingstrategie --- marketing --- Informatiemanagement --- Klantenservice --- Team personeel strategie beleid cultuur Change verandering success --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- merkbeleid --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- communicatiemiddelen --- Content marketing --- Marketingstrategieën --- Branding --- Merkstrategieën --- merchandising --- sales promotion --- agribusiness and business economics --- advertising --- food marketing --- globalization --- market analysis --- market development --- marketing bill --- marketing channels --- marketing cooperatives --- marketing costs --- marketing strategies --- marketing year --- markets --- prices --- sales --- economic recession --- market surveys --- market value --- social marketing --- standards and grades --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie
Choose an application
Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
beleid, creeeren, cultuur, flexibel, gedrag, management, organisatie, strategie, succes --- Content marketing --- Marketing --- PXL-Media & Tourism 2020 --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- contentmarketing --- Content marketing. --- Consumer behavior --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketing --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Marketingbeleid --- Marketingkanalen --- Marketingstrategie --- marketingbeleid --- Contentmarketing --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Informatiemanagement --- Klantenservice
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|