Narrow your search

Library

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

DB (2)

EhB (2)

Hogeschool Gent (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (2)

KBC (2)

KBR (2)

KDG (2)

Odisee (2)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2020 (1)

2016 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Content marketing : van marketeer tot uitgever
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401438186 Year: 2016 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
Dit is contentmarketing : hoe met straffe content je business doen groeien
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401472357 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.Bron : http://www.standaardboekhandel.be

Listing 1 - 2 of 2
Sort by