Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De zelfkennis van scholen maakt het mogelijk om beleidsbeslissingen te funderen, waardoor een school kan ontwikkelen. Thans wordt vaak geappelleerd aan de autonomie en verantwoordelijkheid van de basis- en secundaire scholen. Opdat een school tot een eigen, verantwoorde beleidsvisie zou komen, moet ze zicht krijgen op het eigen functioneren. Daarbij is een gegronde evaluatie van de eigen situatie onontbeerlijk. Deze uitgave biedt hiervoor een verantwoord instrument aan. Deze zelfevaluatie duidt meteen ook de kwaliteit van het geboden onderwijs aan. Immers, wanneer men het functioneren van de school in kaart wil brengen, moet vooraf worden bepaald waarover men informatie met betrekking tot het eigen functioneren wenst te verzamelen.
School management --- zelfevaluatie --- schoolbeleid --- onderwijskwaliteit --- Enseignement --- Onderwijs --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- #PBIB:gift 2000 --- onderwijs, evaluatie --- onderwijs --- #KVHB:Evaluatie --- onderwijs, organisatie --- #PBIB:2000.3 --- onderwijs, holt --- #SBIB:316.334.1O214 --- 458.1 --- onderwijs, universitair en voortgezet --- EFQM --- #A9901A --- #KVHB:Kwaliteitszorg --- onderwijs, middelbaar --- integrale kwaliteitszorg --- Educational evaluation --- Educational assessment --- Educational program evaluation --- Evaluation research in education --- Instructional systems analysis --- Program evaluation in education --- Self-evaluation in education --- Evaluation --- Onderwijsbeleid: plaatselijk --- Educational evaluation. --- Lerarenopleiding --- algemeen --- 450.9 --- schoolevaluatie (ler) --- algemeen. --- Algemeen.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|