Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Mass communications --- persberichten --- persconferenties --- perscontacten --- mediagebruik
Choose an application
Dit boek beschrijft van A tot Z hoe u het beste optreedt in de publiciteit. Hoe u een strategie ontwerpt waarmee u via de media precies zegt waar het op staat, ondanks lastige interviewers. Hoe u de techniek van uw persoonlijke presentatie verbetert en zo de lezer, kijker of luisteraar aan uw kant krijgt. Wat doet u als er een camera meekijkt? Hoe blijft u de zenuwen de baas? Maar ook : hoe maakt u contact met een journalist en wat kunt u van tevoren met hem / haar afspreken? Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat de auteur zien hoe belangrijk het is op de juiste manier met de verschillende media om te gaan . Hij geeft duidelijk onderbouwde adviezen voor interviews met schrijvende pers, diverse vormen van televisieoptreden, telefonische en radio-interviews. Hij vertelt hoe u omgaat met zogenaamde overvaljournalisten. Ook de elektronische media krijgen aandacht.
persconferenties --- perscontacten --- publiek --- PR (public relations) --- Journalism --- Mass communications --- Public relations --- Media --- Mediarelaties --- Spreken in het openbaar --- Communicatieve vaardigheden --- PR --- media --- reclame --- 091 --- public relations --- Mediarelatie
Choose an application
-6283-775-1
Radiojournalistiek. --- Televisiejournalistiek. --- persconferenties --- Advertising. Public relations --- woordvoerderschap --- persberichten --- Woordvoerders --- Voorlichting --- Interviews --- mondelinge communicatie --- #A9110A --- Organisatie 658.014 --- 06.054 (035) --- 659.21 (035) --- Organisaties : woordvoerders --- 007.1 --- Woordvoerder --- Interview --- Communicatietheorie
Choose an application
Onderzoeken' hoort van oudsher bij universiteiten en gespecialiseerde onderzoeksinstituten. Sinds de invoering van het bachelor/masterstelsel is dat echter veranderd. Ook hogescholen dienen voortaan onderzoek te verrichten en hun studenten onderzoeksvaardigheden bij te brengen. Hoe het onderzoeken op de hogeschool er zal uitzien, is nog onzeker. Het zal om een ander soort onderzoek gaan dan op de universiteiten gebruikelijk is; er worden termen genoemd als toegepast onderzoek, actieonderzoek en praktijkonderzoek. Dit boek wil een visie aanreiken voor het onderzoek op de hogescholen; 'praktijkonderzoek' zoals het hier genoemd wordt. Want hoewel er al talrijke studieboeken over onderzoek bestaan, zijn de meeste daarvan in het bijzonder bestemd voor het universitair onderwijs en vallen hogescholen buiten de boot. Dit boek wil in die lacune voorzien. Het boek is primair bestemd voor studenten en hun begeleiders, ofwel een studieboek.
Science --- wetenschapsvoorlichting --- Journalism --- wetenschapsjournalistiek --- Mass communications --- Flanders --- 001.92 --- #KVHA:Massamedia --- #KVHA:Mediarelaties --- #KVHA:Persconferenties --- #KVHA:Wetenschapscommunicatie --- #LVHA:Medialandschap --- 005 --- 092.9 --- 305.8 --- communicatie --- journalisten --- massamedia --- media --- persconferentie --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- 001.92 Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Communicatie --- Wetenschap --- Wetenschapsberichtgeving --- Media --- Wetenschapsvoorlichting --- Wetenschapscommunicatie --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Dit memo vertelt u hoe free publicity optimaal ingezet kan worden. Het boek doet uit de doeken hoe u iets nieuwswaarde meegeeft en biedt inzicht in redactionele planningen. Het gaat in op de nieuwe spamrichtlijnen en legt uit hoe u weblogs inschakelt. Kortom het schets de publiciteitskaart voor Nederland en Vlaanderen.
Public relations. --- Reclame --- technieken. --- reclame --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- Communicatie --- Publiciteit --- Nieuws --- Persberichten --- Persconferenties --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Persberichten --- 659 --- 499.5 --- communicatie --- media --- pers --- public relations --- 007 --- 384 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Persbericht --- Persconferentie --- Etalage
Choose an application
Communicatie --- Praktijk --- Communicatieplannen --- Audiovisuele media --- Auteurswet --- Persconferenties --- Huisstijl --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Sponsoring (alle aspecten) --- Afgesloten abonnementen --- #A9410A --- #A9610A --- 499.4 --- vervolgwerk --- communicatie --- communicatie in organisaties --- public relations --- reclame --- schriftelijke communicatie --- mondelinge communicatie --- ideeënbus --- marketing --- 007 --- 65.012 --- 659 --- 007.2 --- 007.1 --- Mass communications
Choose an application
Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van cruciaal belang. De woordvoerder leidt de interne en externe communicatieprocessen in goede banen en wordt zo hoe langer hoe meer een echte reputatiemanager. Sara Vercauteren put uit haar eigen ervaring en uit vele gesprekken met andere woordvoerders om de knepen van het vak, de truken van de foor, de interne processen en de geheimen van de unieke relatie met journalisten uit de doeken te doen. Ze geeft een blik achter de schermen en beschrijft wat er echt speelt bij het werk van woordvoerders en persmedewerkers. De auteur lardeert praktische tips met sappige anekdotes uit haar eigen carrière en die van andere woordvoerders. Geen commentaar is een onmisbaar naslagwerk voor woordvoerders (in spe), voor organisaties die hulp zoeken bij het uitbouwen van een professionele perscommunicatie, voor journalisten die goed willen samenwerken met woordvoerders en organisaties en voor al wie interesse heeft in hoe het nieuws wordt 'gemaakt'.
persconferenties --- Advertising. Public relations --- woordvoerderschap --- Journalism --- persberichten --- pers --- communicatie --- management --- 695 Communicatie --- presse --- communication --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatievaardigheden --- communicatiemanagement --- persbericht --- journalistiek --- public relations --- Woordvoerders --- Persrelaties --- Externe public relations --- Externe communicatie --- Communicatiemanagement --- Cursus bachelor in de Journalistiek --- Media 002 --- Woordvoerder --- Persrelatie --- 431 --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Media. --- Pers. --- Persberichten. --- Radio. --- Televisie. --- persconferenties --- persberichten --- mediagebruik --- Mass communications --- Mediarelaties --- Media --- Mediabereik --- Mediaplanning --- Persberichten --- Interviews --- Publiciteit --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #A9704A --- Message Boodschap --- Médias Media --- Presse Pers --- Radio Radio --- Télévision Televisie --- Interviews Interviews --- Publicité Adverteren --- #KVHA:Media --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Interviewen; Nederlands --- #KVHA:Communicatie --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mediarelatie --- Persbericht --- Interview --- Etalage
Choose an application
Mass communications --- Politiek en media --- 321.019.5 --- 316.772.22 --- #A0406A --- 695 Communicatie --- 690 Media, mediarecht --- 321.019.5 Politieke organisatie: beïnvloeding door media en publieke opinie --- Politieke organisatie: beïnvloeding door media en publieke opinie --- 316.772.22 Audio-visuele, visuele communicatie. Beeldcommunicatie--(communicatiesociologie) --- Audio-visuele, visuele communicatie. Beeldcommunicatie--(communicatiesociologie) --- Media --- Politiek --- Mediastrategieën --- Communicatieve vaardigheden --- Spreken in het openbaar --- Persconferenties --- Interviews --- Presentaties --- Gesprekstechnieken --- Mediastrategie --- Persconferentie --- Interview --- Presentatie --- Gesprekstechniek --- Maatschappij --- Film
Choose an application
Praktisch persbeleid laat zien hoe persbeleid tot stand komt en hoe het in de praktijk wordt uitgewerkt. Het geeft een algemeen beeld van wat er zoal bij perscontacten komt kijken. Een sleutelrol daarbij is weggelegd voor de persfunctionaris, de spil waar alles om draait bij het onderhouden van de perscontacten. Wat hij moet weten over het eigen bedrijf, de omgeving en uiteraard de Nederlandse pers en de werkwijze van journalisten komt uitgebreid aan bod.
Externe communicatie --- Perscontacten. --- Persfunctionarissen. --- Ondernemingen. --- Marktonderzoek. --- bedrijfscommunicatie --- persbeleid --- perscontacten --- Journalism --- Mass communications --- marktonderzoek --- Market research --- Marktonderzoek --- Pers ; Nederland --- communicatie --- onderzoek --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie --- 303.425.7 --- 659.3 --- 369.1 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 303.425.7 Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- Marktonderzoek --(methoden sociaal onderzoek) --- 007 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Communicatie --- Integrale kwaliteitszorg --- Methodologie --- Onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Persconferenties --- Perswezen --- Media --- Mediarelaties --- #SBIB:022.AANKOOP --- #SBIB:309H253 --- #A0011A --- 695.1 Public relations --- #KVHA:Persbeleid --- #KVHA:Perscontacten --- #KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- pers --- public relations --- Externe communicatie: non-profit-sector --- 384 --- 659 --- management --- communicatievaardigheden --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Persconferentie --- Mediarelatie
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|