Narrow your search

Library

KU Leuven (4)

Thomas More Mechelen (4)

Hogeschool Gent (2)

Odisee (2)

UAntwerpen (2)

AP (1)

KDG (1)

PXL (1)

Thomas More Kempen (1)

UCLL (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2003 (1)

1989 (1)

1984 (1)

1980 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Differentiatie : van waarom tot hoe.
Author:
ISBN: 9023220129 Year: 1984 Publisher: Assen Van Gorcum


Book
Van leertheorie naar onderwijspraktijk.
Authors: ---
ISBN: 906890194X Year: 1989 Publisher: Leiden Nijhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Van leertheorie naar onderwijspraktijk
Authors: ---
ISBN: 9001886639 Year: 2003 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek worden huidige inzichten uit verschillende leertheorieën verbonden met het leren van leerlingen in de school. Vragen voor docenten als: 'Hoe kan ik leerlingen het best een bepaald gedrag aanleren?' of 'Hoe kunnen leerlingen het best begrippen leren?' worden beantwoord. De antwoorden worden theoretische en praktisch onderbouwd. naast de behandeling van deze aan vakinhouden gerelateerde vragen, wordt tevens een hoofdstuk gewijd aan de vraag hoe leerlingen beter zelfstandig kunnen leren. Ook probleemoplossen komt uitgebreid ter sprake als een complexe vaardigheid die in alle professionele contexten belangrijk is. De schrijvers maken duidelijk hoe probleemoplossen tot op zekere hoogt geleerd kan worden. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by