Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Sedert enkele jaren worden scholen van zowal het basisonderwijs al van het secundair onderwijs decretaal uitgenodigd en aangespoord om autonoom hun pedagogisch project te expliciteren en te realiseren. Tevens moeten zij, via een doorgedreven professionaliseringsbeleid hun personeel vertrouw maken met het eigentijdse schoolgebeuren. Dit boek wil een leidraad zijn om alle betrokkenen bij het beleid van een school te helpen en te ondersteunen. (Bron: covertekst)
zelfevaluatie --- beroepsvervolmaking --- schoolbeleid --- School management --- schoolwerkplannen --- Flanders --- #PBIB:2002.1 --- 450.44 --- 450.7 --- 458.1 --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Nascholing(Bijscholing) --- Professionele ontwikkeling --- Schoolleiders (schooldirecties) --- Schoolmanagement --- Schoolwerkplannen --- Zelfevaluatie --- beleidsplan --- bijscholing --- lerarenbegeleiding --- onderwijs --- onderwijsbeleid --- professionalisering --- 024926.jpg --- Pedagogisch project --- Schoolwerkplanontwikkeling --- Opleiding en bijscholing --- Organisatie - Management
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|