Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek wil de positie van de zorgcoördinator binnen de schoolorganisatie verhelderen. Zeker in scholen voor voortgezet onderwijs is er nog geen eenduidige visie op wat de achtergrond van een zorgcoördinator moet zijn en over welke kennis, vaardigheden en inzicht deze moet beschikken. De auteur heeft een jarenlange ervaring als zorgcoördinator in een grote scholengemeenschap in Rotterdam. De zorgcoördinator heeft onder meer een adviserende rol, stuurt het zorgteam aan, zorgt voor het opstellen en implementeren van het zorgbeleid en is het centrale aanspreekpunt voor externe partners. Hoe iemand als beginnend zorgcoördinator deze taken vorm kan geven, wordt behandeld in hoofdstuk twee. In de volgende hoofdstukken komen algemene vaardigheden en achtergronden aan de orde op het gebied van communiceren, samenwerken, leidinggeven, vergaderen etc
Secondary education --- zorgverbreding --- voortgezet onderwijs --- leerlingenbegeleiding --- Orthopedagogics --- Pupil counseling. Pupil guidance --- 484.23 --- secundair onderwijs --- didactiek --- Zorgcoördinator --- Leerlingenbegeleiding --- Voortgezet onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - didactische principes, differentiatie, leerlingbegeleiding, motivatie, totaliteitsonderwijs --- Zorgcoördinatie --- Zorgverbreding --- Zorgbeleid --- Secundair onderwijs --- Leerlingbegeleiding --- Relatie ouder - school --- Schoolleiders --- Schoolmanagement --- Nederland --- Onderwijs --- Provincie West-Vlaanderen --- Zorgcoördinatie (onderwijs) --- Relatie school - ouder --- Schooldirectie --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Literatuur --- Schoolleider
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|