Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Psychologie --- Spiritualiteit --- 17.0 --- spirituele intelligentie --- Developmental psychology --- persoonlijkheidsontwikkeling --- persoonlijkheidsleer --- kwaliteiten
Choose an application
Pakket bevat 20 vertelplaten
Fiction --- Jeugdboeken --- Prentenboeken --- Ijsberen --- Talenten --- kwaliteiten --- Noordpool --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Vertelkastje --- Talent --- Kamishibai
Choose an application
"Ik kan niet tekenen!" zegt Floor. Maar een stip kan ze wel maken. En wat is nou een stip?
English literature --- tekenen (themawoord fictie) --- zelfvertrouwen (themawoord fictie) --- prentenboeken (genre) --- Kwaliteiten --- Voorlezen --- JB REYN --- prentenboeken --- tekenen --- Beeldopvoeding (Plastische opvoeding) --- Fiction --- Jeugdboeken --- Prentenboeken --- Tekenen
Choose an application
Op een dag landt de avontuurlijke pinguïn Pablo op de Noordpool. Hij ontmoet daar Bob, een ijsbeer die niet weet wat zijn kwaliteiten zijn. Samen besluiten ze op zoek te gaan naar de kwaliteiten van Bob en vertrekken ze op een spannende ontdekkingstocht.
genre-thema"">
Choose an application
Coachkaarten zijn prikkelende gesprekstarters die in bijna alle situaties zorgen voor plezier èn een goed gesprek over de dingen die echt belangrijk zijn: talent, ambitie en visie. En dat is handig om te weten van elkaar.Bron: https://coachkaarten.nl/coachkaarten/coachkaarten-voor-volwassenen/
coaching --- competenties --- talenten --- 159.923 --- Coaching --- Kwaliteit --- Talent --- Vaardigheden --- Competenties --- #PBIB:+105.41 --- 658.31 --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Oriëntering : Algemeen --- Games --- Talentontwikkeling --- Talenten --- Leidinggeven --- Functioneringsgesprekken --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Teamontwikkeling --- Training --- Werkvormen --- 415.4 --- educatieve spellen --- didactiek --- zelfreflectie --- spelmaterialen --- geheugen, leren, leerpsychologie, kennen, denken, begaafdheid en fantasie --- coachen --- kwaliteiten --- spellen --- didactisch spel --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- Personnel management --- Kwaliteiten --- Leiderschap --- Functioneringsgesprek --- Persoonlijk ontwikkelingsplan --- Werkvorm --- Kwaliteit (persoonskenmerk)
Choose an application
Welke competenties heb ik in huis? Waar ben ik erg goed in? Welke kwaliteiten moet ik nog verder ontwikkelen om mijn functie goed uit te kunnen voeren? En welke competenties heb ik nodig als ik die nieuwe baan wil hebben? Met dit spel krijg je antwoord op al deze vragen. Op basis van de gegevens kunnen persoonlijke ontwikkelplannen gemaakt worden, maar er kunnen ook ontwikkelplannen voor de gehele groep uit voortvloeien. Competenties zijn kwaliteiten of vaardigheden die tot uiting komen in succesvol gedrag. Vrijwel alle competenties kunnen ontwikkeld worden. Die ontwikkeling begint met weten waar je nu staat, dus weten in welke mate je over bepaalde competenties beschikt, en duidelijk hebben waar je naar toe wilt, dus welke kwaliteiten je moet of wilt ontwikkelen. Dit spel helpt je daarbij. Het geeft je inzicht in je eigen kwaliteiten en in wat je zou kunnen veranderen om beter en prettiger te functioneren. Daarnaast kun je het gebruiken bij het maken van competentieprofielen voor allerlei functies en rollen, en bij het uitzetten van loopbaanmogelijkheden. Je speelt het alleen, met z'n tweeën - bijvoorbeeld met je collega, leidinggevende of coach - of met je hele team of afdeling
Vaardigheden --- Competenties --- Spelen --- Kwaliteiten --- Competentiemanagement --- Persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) --- Loopbaanbegeleiding --- STAR-methodiek --- competenties --- human resources management --- 331.36 --- 304 --- Organisatieleer --- Spelmateriaal --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- S20110209.jpg --- competentieontwikkeling --- 658.37 --- Games --- Personnel management --- competentiemanagement --- Ontwikkelingsspelen --- Competentie --- Spel --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Persoonlijk ontwikkelingsplan
Choose an application
Van tijd tot tijd zijn we bezig met vragen als: Welke bezigheden passen het beste bij mij?, Hoe kan ik omgaan met eigenschappen van mezelf, die ik vervelend vind?, Welke zijn mijn verborgen talenten? Door kwaliteiten als invalshoek te nemen is het mogelijk een antwoord te vinden op deze vragen. Onze kwaliteiten vormen een belangrijke drijfveer van waaruit we dingen doen. Onderwerpen die onder andere aan de orde komen in het boek zijn: kwaliteiten in de knel, weerstand, karakterstructuren, latente kwaliteiten opsporen, omgaan met vervormingen, bezieling, visie. (Bron: covertekst)
Primary groups --- Social welfare methods --- Didactics of social education --- interne communicatie --- personeelsmanagement --- management --- HRM (human resource management) --- persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Functioneringsproblemen --- Begeleiding --- Supervisie --- Zelfmanagement --- 159.9 --- 417.1 --- Persoonlijkheidsleer --- karaktervorming --- kwaliteiten --- kwaliteitenspel --- projectie --- spelmateriaal --- zelfkennis --- 417 --- Kwaliteiten --- Persoonlijkheidskenmerken --- 316.8 ) Agogie --- karakterstructuren --- psychologie --- zelfmanagement --- persoonlijke ontwikkeling --- Karaktereigenschappen --- 100846.jpg --- communicatie --- persoonlijkheidsvorming --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- 007 --- 159.93 --- 37.03 --- Functioneringsprobleem (gezondheidszorg) --- Zelfzorg --- Man --- Volwassene --- Functioneringsprobleem (werkcontext)
Choose an application
Doel van dit spel is kinderen bewust(er) maken van hun eigen kwaliteiten en op die manier bijdragen aan een positief zelfbeeld.De kaartjes kunnen zowel op individueel niveau, in kleine groepjes als klassikaal gebruikt worden.Uitgangspunt voor een gesprek is steeds het woord op een kaartje, waarbij concrete vragen worden gesteld door de leerkracht, mentor, interne begeleider of zorgcoördinator.Bron: https://www.sensoa.be/materiaal/kinderkwaliteitenspel
Karakter --- #PBIB:+108.31 --- Communicatie --- Kwaliteiten --- Spel --- kwaliteiten --- sociaal-emotionele ontwikkeling --- sociale vaardigheden --- 417.1 --- sociaal-emotionele opvoeding --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Spelen(Kinderspelen) --- Typologie --- 417 --- Feedback --- Kinderen --- Zelfbeeld --- Zelfkennis --- 159.923 --- Karakterkunde --- Kwaliteit --- Persoonlijkheid --- Communicatievaardigheden --- Sociale vaardigheden --- communicatie --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- 478.8 --- Persoonlijkheidsvorming --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- typologieën --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Games --- zelfbeeld --- kwaliteit --- eigenwaarde --- kinderen --- Psychology --- Didactics of social education --- sociale opvoeding --- karakterkunde --- relationele vorming --- persoonlijkheidsleer --- psychologie --- Leerlingbegeleiding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Pedagogisch klimaat --- Coaching --- Positief denken --- Zorgverbreding --- Talenten --- Onderwijs --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Talent --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Spiegel jezelf! Kijk met een positieve blik en zie je kwaliteiten. Met het spiegel-jezelf-spel ontdek je spelenderwijs op een spannende manier je sterke eigenschappen. Raak zo snel mogelijk al je kaarten kwijt en hoor wat anderen zo leuk aan je vinden. Je zult zien dat het je verrast!Bron: https://dubbelzesuitgeverij.nl/spiegel-jezelf/
zelfbeeld --- kennismaking --- Social psychology --- Personality development --- zelfvertrouwen --- relationele vorming --- persoonlijkheidsleer --- #PBIB:+105.91 --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Tussendoortjes --- educatieve spellen --- persoonlijkheid --- persoonlijkheidspsychologie --- psychologie --- spelmaterialen --- typologieën --- 417.1 --- welbevinden --- tussendoortjes --- 305.0 --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Geestelijke gezondheid van leerlingen : Algemeen --- Spellen --- Persoonlijkheid --- Kwaliteiten --- Coachen --- Zelfreflectie --- Reflectie --- Sociale vaardigheden --- Games --- Zelfvertrouwen --- Persoonlijkheidsleer --- Zelfbeeld --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Positief denken --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Kwaliteit (persoonskenmerk)
Choose an application
De Team Toppers methodiek is gebaseerd op het officiële Belbin teamrolmodelDe vele werkvormen, spelen, verhalen en het Team Toppers bordspel zijn geschikt voor teams/groepen van alle leeftijden. Met de Team Toppers methodiek kunt u de Belbin teamrollen op een toegankelijke manier introduceren binnen uw organisatie. Spelenderwijs zien en ervaren dat diversiteit (anders zijn) juist bijdraagt aan het groepssucces.Bron: http://www.teamtoppers.nl/
psychologie --- organisatiepsychologie --- teamvorming --- spellen --- communicatie --- teamrollen --- Talenten --- Spelletjes --- #PBIB:+105.91 --- Spelen --- Teamspellen --- Communicatie --- 305 --- talenten --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Geestelijke gezondheid van leerlingen : Algemeen --- sociale psychologie --- Games --- Klassenmanagement --- Groepsdynamiek --- Kinderen --- Jeugd --- Talentontwikkeling --- Organisatiepsychologie --- Teamwerk --- Belbin --- Coöperatief leren --- Kwaliteiten --- Diversiteit --- Samenwerken --- Coaching --- Talent --- Kind --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Samenwerking --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Inclusie --- Maatwerk --- Bedrijfspsychologie --- Jongere
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|