Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
De auteur legt stap voor stap uit hoe u een evenement organiseert. Het boek is erg praktisch opgevat met talrijke tips en aandachtspunten per organisatiefase. Het vertrekt van de opdracht tot de ideeontwikkeling. Voorts behandelt het de uitwerking van dat idee aan de hand van een planning, het weidt uit over budgettering en budgetbeheersing om een evenement met een correct draaiboek te regisseren. Uiteraard vindt u ook aanwijzingen terug om het evenement in verschillende facetten te evalueren. Het boek belicht ten slotte specifieke evenementen zoals incentives, beurzen, congressen, seminaries en kick-offs. Dit handboek zou niet volledig zijn zonder de nodige informatie over etiquette, vergaderen, auteursrechten en entertainment. Het hoofdstuk over sponsoring is een handige leidraad voor elke organisator die met sponsorwerving te maken krijgt. Kortom, dit boek is een must voor wie een evenement porfessioneel wil organiseren, afgestemd op de doelgroep en de doelstellingen en met een correcte budgetbeheersing.
375.9 --- event management --- evenementen --- evenementenorganisatie --- 06.06 --- Evenementenorganisatie --- Organisatie --- Communicatie --- eventmanagement --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- Evenementen --- Events --- Evenementen. --- Events. --- Evenementen ; organisatie --- Applied marketing --- evenementen marketing --- Mass communications --- Special events --- Management --- Handbooks, manuals, etc.
Choose an application
Vandaag de dag nemen eventbezoekers deel aan twee events: het realtime-event, dit is de beleving van het werkelijke fysieke event, en het conversatie-event, dat volop leeft en roddelt in 't café www. Als eventmanager moet je dan ook in staat zijn deze twee events te managen. In We Love Events toont Peter Decuypere je hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit zijn eigen ruime ervaring en aan de hand van onderbouwde recente marketinginzichten brengt hij gevatte analyses van I Love Techno, Tomorrowland, Music for Life, Couleur Café en talrijke andere herkenbare cases. Dit boek toont je niet alleen welke opmerkelijke marketingverhalen er achter deze events schuilgaan, maar ook hoe je je eigen conversatie-event succesvol in de markt kunt zetten. We Love Events biedt direct inzetbare methodes en is een must voor iedereen die van events houdt, als manager, als marketeer of als eventbezoeker.
Special events --- Marketing --- Evenementen ; marketing --- Evenementen ; organisatie --- 375.9 --- evenementen --- marketing --- eventmanagement --- evenementenorganisatie --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Evenementiële communicatie --- Sociale media --- Cursus bachelor in het Office Management --- Eventmarketing --- 659 --- Evenementen: organisatie --- Eventmanagement --- Applied marketing --- evenementen marketing --- Evenementen. --- Events. --- PXL-Music 2015 --- eventmarketing --- PXL-Handboeken --- Marketing ; evenementen --- Evenementenorganisatie --- Evenement --- Bachelor in het office management
Choose an application
Dit boek vormt een praktisch handboek en naslagwerk voor zowelde onervaren als de meer ervaren organisator Het boek helpt u bij de voorbereiding en uitvoering van kleinschalige evenementen, maar is ook nuttig als u bijvoorbeeld een groot congres moet organiseren Tevens geeft het u houvast als u de organisatie van een evenement om welke reden dan ook moet uitbesteden
evenementen marketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- Business management --- Congressen ; organisatie --- Evenementen ; organisatie --- #A0406A --- 098 Bedrijfskunde --- evenementenorganisatie --- congressen --- Relations publiques Public relations --- Séminaire Studiedag --- Sponsoring Sponsoring --- 659.5 --- Event management --- 658.81 )* VERKOOP --- bedrijfskunde algemeen --- evenementen --- Congressen --- Evenementen --- organisatie --- organisatie. --- Organisatie.
Choose an application
Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event.Dit vlot geschreven boek toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model zelf zo'n event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event.Zo brengt Holy Trinity Events een inspirerend eventverhaal, waaruit blijkt dat eventmanagement en -marketing soms verrassend eenvoudig kunnen zijn.Bron : http://www.lannoocampus.be
Events. --- Marketing --- marketingstrategie --- klantentevredenheid --- evenementen marketing --- marketingplan --- Marketing ; evenementen --- Evenementen ; organisatie --- Special events --- Management --- evenementen --- evenementenorganisatie --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- eventmanagement --- eventmarketing --- PXL-Central Office 2017 --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Evenementiële communicatie --- Beleveniseconomie --- Organisatie --- organisatiemanagement --- Evenement
Choose an application
De voorbije jaren hebben talrijke, vooral Amerikaanse en Duitse auteurs een van de fundamentele veranderingen in de Westerse samenleving beschreven als een evolutie naar een belevingssamenleving. Als gevolg van het grote aanbod van producten en services trachten ondernemingen zich te onderscheiden van anderen, door introductie van de belevingdimensie. Die belevingsoriëntatie dringt door tot steeds meer sectoren. Ook in de vrijetijdssector treffen we in toenemende mate die trend aan in de vorm van “entertainmentization”: entertainment in subtropische aquacentra, entertainment in themarestaurants, shopotainment in shoppingcentra en flagship stores.De culturele sector zal in een verhevigde strijd om de vrije tijd van zijn doelgroepen ook meer aandacht voor intensivering van boeiende en betekenisvolle belevingen moeten hebben, maar wel gedeeltelijk op een andere wijze dan in de commerciële sector. In dit boek onderzoeken de auteurs hoe culturele centra, musea, bibliotheken, theaters en andere culturele organisaties de belevingdimensie kunnen integreren in de programmering, de architectuur, het kwaliteitsbeleid en in het marketingbeleid.
Culturele antropologie en psychologie --- psychologische studies. --- Applied marketing --- evenementen marketing --- cultuurmanagement --- Sociology of cultural policy --- Cultuurmanagement --- Cultuurmarketing --- Cultuurbeleid ; België --- Cultuurbeleid ; Nederland --- Cultuur --- Marketing --- Management --- Beleveniseconomie --- Evenementenmarketing --- #SBIB:316.7C325 --- #SBIB:309H2812 --- evenementenorganisatie --- 497.3 --- cultuurbeleid --- cultuurmarketing --- België --- Nederland --- 375.9 --- evenementen --- Culturele infrastructuur: culturele noden en behoeften --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- cultuurbeleid - in landelijk verband --- Toerisme --- Financiewezen --- Cultuurbeleid ; België
Choose an application
'Eventplanner' is een complete leidraad voor alle aspecten die bij de organisatie van evenementen en feesten komen kijken: van de voorbereiding tot het evenement zelf en de evaluatie achteraf. Het boek zit boordevol praktische tips en handige checklists voor zowel zakelijke events als privéfeesten.In deze compleet herziene versie gaat Kevin Van der Straeten in op de nieuwste trends in de eventsector. Zo houdt het de vinger aan de pols, en blijf je op de hoogte van de belangrijkste factoren bij moderne events.Bron : http://www.managementboek.nl
Evenementen. --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Projectmanagement --- Checklists --- Applied marketing --- organisatiemanagement --- Organization theory --- marketingstrategie --- Product strategy --- evenementen marketing --- Evenementen ; organisatie --- Evenementenorganisatie --- Evenementen: organisatie --- eventmanagament --- 659 --- Organisatieleer --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- PXL-Media & Tourism 2017 --- eventmanagement --- Cursus bachelor in het Office Management --- Evenement --- Checklist --- Storytelling --- Strategie --- Bachelor in het office management
Choose an application
Events2 is hét naslagwerk voor elke organisator van evenementen en feesten. Deze vernieuwde editie is dikker dan ooit, verdiept én bevat volledig nieuwe topics die je als organisator niet mag missen!Events2 is een complete leidraad voor alle aspecten die bij de organisatie van evenementen en feesten komen kijken: van de voorbereiding tot het evenement zelf en de evaluatie achteraf. Het boek zit boordevol praktische tips en handige checklists voor zowel zakelijke events als privéfeesten.Events2 helpt je om niets over het hoofd te zien en oog te houden voor de kleinste details. Het boek houdt de vinger aan de pols bij de nieuwste trends in de eventsector. Het kwam tot stand met medewerking van tientallen professionals uit de eventsector en docenten eventmanagement.Bron : http://www.lannoocampus.be
Applied marketing --- organisatiemanagement --- Organization theory --- marketingstrategie --- Product strategy --- evenementen marketing --- Evenementen ; organisatie --- Special events --- Planning --- Handbooks, manuals, etc. --- Management --- 375.9 --- evenementen --- evenementenorganisatie --- event management --- 659.5 --- eventmarketing --- communicatie --- organisatie --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- events - evenementen --- event --- PXL-Central Office 2017 --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Projectmanagement --- Checklists --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Evenement --- Checklist --- Bachelor in het communicatiemanagement
Choose an application
Het organiseren van uitstapjes, werkbezoeken, conferenties en dergelijke moet gepaard gaan met een goede beheersing van de bijkomende kosten. In dit compacte boekje, onderdeel van een serie over juist formuleren, ligt daarbij een accent op de communicatie over organisatie- en kostenaspecten. Achtereenvolgens komen aan de orde: de aard van de bijeenkomst, het tijdspad en de begroting, het omgaan met offertes, de voorcalculatie, het draaiboek, de nacalculatie en diverse checklists. Een doorlopende casus verheldert het betoog. Mooi opgeschreven door een bekende deskundige op dit gebied. Voorkennis is nauwelijk vereist. Een handzaam boekje, nuttig voor PR-afdelingen en dergelijke.
Evenementen --- Evenementen. --- Kostencalculatie. --- Kostprijsberekening. --- Organisatie. --- Linguistics --- kostenraming --- Marketing --- Dutch language --- evenementen --- kostenberekening --- Cost accounting --- Financieel management --- Evenementen ; organisatie --- Kostenbeheersing --- Organisaties --- Evenementenmarketing --- Kostencalculatie --- 338.5 --- 643 Taalzorg --- evenementenorganisatie --- kostprijsberekeningen --- KBC0506 --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Formuleren; Nederlands --- *843 --- 659.5 --- Begroting --- Event management --- Offerte --- 338.5 Prijsvorming. Prijskostenverhouding. Prijsbeweging. Prijsfluctuatie--macroeconomisch; prijsindex zie {336.748.12} --- Prijsvorming. Prijskostenverhouding. Prijsbeweging. Prijsfluctuatie--macroeconomisch; prijsindex zie {336.748.12} --- Evenement --- Organisatie
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|