Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit themaboek over competentiegericht beoordelen is gericht op het leerproces en de groei van de student, de aankomend professional. In dat leren zijn geen scherpe grenzen te trekken tussen formeel, non'formeel en informeel leren. Competentiegericht onderwijs is bedoeld om deze verschillende manieren van leren recht te doen, te stimuleren en leeromgevingen te verbinden. Dit themaboek bevat artikelen van verschillende auteurs die duidelijk maken dat er heel wat komt kijken bij het ontwerpen van goede beoordelingsvormen. Goed beoordelen is bovendien een vak apart: je bent niet zomaar een goede beoordelaar. (Bron: covertekst)
Didactic evaluation --- evaluatie (onderwijs) --- onderwijspraktijk --- Didactics of higher education --- competenties --- Onderwijsvernieuwing --- Competentiegericht onderwijs --- Evaluatietechnieken ; onderwijs --- 489.4 --- 613.3 --- EVC (elders verworven competenties) --- beoordelen --- coaching --- competentie-assessment --- competentiegericht onderwijs --- examineren --- hoger onderwijs --- onderwijs --- portfolio's --- verpleegkunde --- verpleegkundig beroep --- Assessment --- Competentie (competentiemanagement) --- Hoger onderwijs --- 489.54 --- competentiegericht beoordelen --- 489.59 --- EVC --- Portfolio's --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- evaluatie --- onderwijsvernieuwing --- portfolio --- verpleegkundige opleiding --- Evaluatietechnieken ; hoger onderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Beroep en opleiding --- Evaluatie --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
De Katholieke Hogeschool Leuven heeft al een EVC-procedure en een aangepast assessmentsinstrumentarium ontwikkeld en met succes toegepast op een groep kandidaat-studenten 2003 - 2004. Deze ervaring leidde tot een praktische handleiding voor iedereen die betrokken is bij het uitbouwen van flexibele en gepersonaliseerde leertrajecten vertrekkend van de kennis, vaardigheden en attitudes van de kandidaten.
EVC --- EVC. --- Lerarenopleiding --- Hoger onderwijs. --- Vlaanderen. --- elementary education --- Teaching --- educating --- lerarenopleiding --- Higher education --- Psychology --- assessments (onderwijs) --- competenties --- Adult education. Lifelong learning --- Flanders --- Volwasseneneducatie. Permanente vorming --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Vlaanderen --- #PBIB:+110.71 --- Connaissances générales Algemene kennis --- Formation Opleiding --- Formation continuée Permanente opleiding --- Parascolaire Opleiding buiten schoolverband --- Société de l'information Kennismaatschappij --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Lerarenopleiding --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- hoger onderwijs --- levenslang leren --- onderwijsvernieuwing --- 472.7 --- competentiegericht leren --- leraren lager onderwijs --- lerarenopleidingen --- 450.7 --- 489.32 --- 489.4 --- EVC (elders verworven competenties) --- EVC Eerder verworven competenties --- Hoger onderwijs --- Studietrajectbegeleiding --- EVC (Eerder Verworven Competenties) --- Levenslang leren --- 472.7 ) De onderwijzer en zijn opleiding --- competentie (ler) --- eerder verworven competenties --- lager onderwijs --- leraren --- lerarenopleiding (ler) --- opleidingstraject --- Competenties; onderwijs --- Hoger onderwijs; Vlaanderen --- competentie --- competentiemeting --- E05035.jpg --- Eerder verworven competenties --- Leraren ; basisonderwijs ; opleidingen --- Leraren: opleidingen: Vlaanderen --- Onderwijs : Didactiek : Hoger onderwijs : Algemeen --- de onderwijzer en zijn opleiding --- Opleiding en bijscholing --- België --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactiek --- Leraren lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Leren --- Competentiegericht onderwijs --- Competenties --- 450.2 --- 780 Hoger onderwijs --- Leraar lager onderwijs --- Elders verworven competenties --- Emigratie
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|